Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Peterina schreef:Ilse_123 schreef:IK heb even een vraagje tussendoor,
mijn paard heeft een paar zwarte stippen en vlekken (worden er elk jaar meer) op een voskleurige vacht. volgens de wiki heten ze bend' or spots,
maar hij heeft ook een been wat helemaal zwart word en zijn hoofd is aan de linkerkant van zijn bles ook veel donkerder dan aan de rechterkant.
Is er iemand die mij kan vertellen wat dit is?
De zwarte vlek op zijn been kwam ook pas toen hij een jaar of 5 was
http://i50.tinypic.com/359h5eh.jpg
Bend d'Or spots. Dit kunnen op een der welke plek op het lichaam voorkomen.
Dat ze 'later' te voorschijn komen heeft te maken met zijn voeding maar ze zullen altijd aanwezig zijn geweest maar niet zo evident.
Of Sooty ... maar hierook afhankelijk van diet.
Ik bedenk mij net dat ze ook 'blauwe plekken' huid en haar beschadigingen kunnen zijn (aangezien de voorschijn leeftijd) ... maar weet niet of dit van toepassing zou kunnen zijn.
Supervixen schreef:Mijn vos heeft dit ook. Ze krijgt steeds meer zwarte plekken en dit zijn echt geen beschadigingen, ze zitten op de gekste plekken.
lifaya schreef:creme staat los van verdunning hedus ookal zou ze het cremegen dragen, dan nog draagt ze geen verdunning.
Hier op de ranch staan veel palomino's en donkere koffievossenerg leuk om te zien
xKimberley schreef:xKimberley schreef:Vraagje; kan een roan tegelijk ook rabicano zijn?
?