Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
robir schreef:haha mij ook hoor verschrikkelijkja ze zijn vriendelijk hoor maar hun streken hangen me soms de keel uit
karleylover schreef:Je kan op marktplaats kijken....daar staan vaak fjordjes te koop...
En uhm ik heb mijn fjorden bij Hestegaarden gekocht...wieweet zijn daar nog veulentjes te koop
karleylover schreef:Je kan op marktplaats kijken....daar staan vaak fjordjes te koop...
En uhm ik heb mijn fjorden bij Hestegaarden gekocht...wieweet zijn daar nog veulentjes te koop
Anke schreef:Goede tip...anders altijd leuk om de fjordendekhengsten te bewonderen.
Ze hebben wel een 4 jarige op de site te koop staan van Inco, heel mooi paardje!(maar boven ons budget)
Elke schreef:Wie is de vader van jou fjord? Ik ben er toevallig van maandag tot woensddag (vandaag dus) nog geweest
*gaat meteen foto's in je profiel bekijken*
karleylover schreef:Ik heb een Inco:D:D Ik ben een paar keer bij hestegaarden geweest 4x ofso...en ben jammer genoeg alle 4 de keren Inco misgelopen...en Lenngard ook die waren er toen niet...
Wel heb ik manus, Merkur, Jolster en Vasko (ook een inco) bewonderd...
Mijn profiel is leegmaar als je foto's wilt dan kan ik je altijd PBen..
Elke schreef:Ja volgens mij stonden 2 hengsten van hun ergens anders (of was het er nu maar 1?) iig die heb ik dus verder ook niet gezien. Merkur vind ik ook erg leuk
Nouja, met 1 duidelijk standfoto ben ik al tevreden hoor