Zoo... Die spring makkelijk en met een mooie swing. Word nog wat als die wel conditie heeft
Ben ook heel trots op rosie.. Het gaat allemaal nog niet vanzelf. Maar met de singelwondjes erbij staat ze eigenlijk nog maar twee en halve week aan de dubbele lijnen. Dus dit is echt heel knap, het valt me ook op in wat voor korte tijd ze zo veel sterker is geworden. Vorige week zaterdag had ik haar aan de enkele longe in de silo. Ze had een paar dagen alleen gewandeld omdat de osteopaat was geweest. Telkens galopperen en bokken, ook een keerje steigeren. Maar dan komt ze op de binnen hoefslag en dat is echt heel zwaar zand waardoor ze echt in galop opwaarts moest springen let der achterhand der onder . Heel mooi gezicht, en dan zie je echt hoe sterk ze is. En dat terwijl ze niet eens de trailer af kon komen toen ze kwam. Zo zwak was ze... Dus kortom heel trots op mijn knol. Morgen trailer laden even oefenen..
Alweer thuis, even snel een berichtje. Met losrijden was melody aardig relaxt, al een stuk beter dan de vorige x. De eerste proef waren we beide al moe en werkte mijn lijf niet mee, dus dat werd m niet echt. Beetje lanterfanten. Tussentijds even gestapt en vol goede moed aan de tweede proef begonnen en wat ben ik super TROTS op mezelf....mag ook wel eens gezegd.... Zo heerlijk gereden. Aandacht erbij van de pony, hij viel de eerste galop een x in draf en ik was m even kwijt, maar daarna gingen we ook heerlijk weer verder. Wat een top gevoel! Heel blij dus.....jury vond het alleen 3x niks, das jammer. Maar oh boy wat voel ik me heerlijk. Vandaag de hele dag in jubelstemming....
Punz
Geplaatst: 05-03-16 11:27
*breekt even in met non-Connie opmerking*
C2D: Ik ben absoluut jaloers!!! Dit jaar zelf voor het eerst sinds jaren geen tijd voor een pre of post kerst Texel verblijf... Dusseh: je foto doet wel even pijn ..
Edit: zie net je berichtje Emmy, en wat góed!!! Zo gaaf om te lezen hoe je met je eigen ontwikkeling/ jullie eigen "leerlijn" als combinatie bezig bent. Echt een genot om te lezen !! Nu lekker de hele dag nagenieten !!!
Marrit13
Geplaatst: 05-03-16 12:27
Yes, super Emmy!! is er beeldmateriaal?
Wij gaan volgende week een weekend naar Terschelling
Marrit, wat heerlijk. Voor de wadden moeten wij nog even wachten, maar van de zomer gaan we dan ook 4 weken en de paarden gaan mee....sorry punz!
Nee helaas geen beeldmateriaal. Mijn dochter was mee en die leest me voor dus filmen kan dan niet en vandaag hoefde mijn man niet te werken en dus kwam ie als verassing kijken, maar die bedacht pas achteraf dat filmen misschien wel leuk was geweest....tja, helaas.
Emmy wat fijn dat je er een goed gevoel over hebt! Dat is het belangrijkste en dan maakt dat getalletje niet uit. Het blijft een jurysport en hoge punten zijn tof maar tevreden zijn is het fijnste!
Bjuut en ik gaan 1 april mee rijden met een clinic van Lammert Laseur bij ons op stal. 40-60cm. Ben heel benieuwd, zie hem vaak lesgeven bij andere clinics of evenementen en hij is goed.
Emmy goed gedaan hoor, je eigen gevoel is toch het belangrijkste.
Saams, veel plezier. Klinkt erg leuk.
SM wanneer volgen er weer filmpjes?
Donderdag denk ik dat ik met de trailer naar mijn les ga. Maar misschien kunnen jullie mij helpen. Welke deken doe ik op? Rosie staat nu met een smartex medium. En zal ik het dakraam open doen en de achterflap dicht of andersom?
Zodra ik ze op de laptop heb gezet en geupload heb.
Dakraam dicht, flap open. Op de trailer heb ik altijd alleen een zweetdeken op. Ondanks dat ze nu dik ingepakt staat. Vaak hebben ze het op de trailer erg warm. Heksje komt er met een zweetdeken behaaglijk zonder te zweten af.
Hier inderdaad hetzelfde: Dak dicht, flap open en onder een zweetdeken. Als het echt heel koud is, en Jou net geschoren, dan 2 zweetdekens ( fleece en daarover een wollen..) Maar dat is dan eigenlijk gewoon omdat ik dan graag de dikke wollen deken wil gebruiken.....Maar deze geeft af.. Dusss... om te voorkomen dat Jou-Jou dan roze wordt doe ik er een dunne fleece over!
Verheug me op de filmpjes SM! Heb zelf vanmiddag les, zo'n zin in!!
Ik heb een simpel dun fleece dekentje liggen, ben alleen te bang dat het te dun is. Misschien een zomerdeken erover heen? Het is toch zo'n 30 a 45 minuten rijden dus..
Ohh nou dan gaan we het wel proberen... *zit stiekem dekens te bekijken* De shamrock power staat nog steeds hoog op mijn verlanglijst. Maarja even een beetje teveel kosten gehad dus wil niet teveel uitgeven.. https://www.kramer.nl/AMIGO-stable-shee ... ..140.S%3E Beetje verliefd. Heb al een halster die erbij past