Ervaring connemara pony's.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 08:31

Ik heb hem heen aangetekend verstuurd, en ik verbaasde me erover dat het terug per gewone post kwam. Nu is het verder wel goedgekomen, maar met de post van tegenwoordig.. En het zijn toch waardedocumenten.

Je houdt je paspoort Emmy, jouw naam wordt er gewoon bijgeschreven :j

SkyMarian

Re: Ervaring connemara pony's.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 09:28

Heb er toen gewoon een postzegel (nou ja een paar) opgeplakt en opgestuurd. :+

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 09:32

Ik ben een mieperd, als ik zie op mijn werk hoe vaak dingen niet goed gaan.. :')

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 09:40

Heb ik vaak ook wel hoor, maar aangetekend is ook geen garantie.
Zo werd mijn armband (fokking 400,- met haar van mijn overleden paard) aangetekend verzonden en gewoon open en bloot op de kliko bij de voordeur achter gelaten. 8)7

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 09:56

Jaaaa bizar... Ik heb eens een pasje aangetekend verstuurd, is bij de buurman afgeleverd. Dus ik die knakkers bellen, "goh ja vervelend.." VERVELEND?? :') Moest ik zelf ook nog vragen om mijn geld terug, wegens niet juist geleverde diensten :+

En ik weet ook wel dat de doelstellingen van een postbode/pakketbezorger ook killing zijn hoor, het heeft altijd 2 kanten zo'n verhaal maar iets aangetekend versturen.. Dat zegt vaak wel iets over de inhoud :o

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 10:06

Arno had het pakketje gevonden en gelijk postnl gebeld met het verhaal en de mededeling dat hij een klacht wil indienen. Binnen een uur stond de desbetreffende bezorger voor de deur met 1000 maal excuses, had nooit mogen gebeuren en of het mogelijk was de klacht in te trekken. Ze hadden 'm al medegedeeld dat als de klacht bleef staan dit ook zijn laatste werkdag zou zijn. :+

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 10:08

_O- En toen? O:) Dan was dit ook niet de eerste klacht over hem denk ik zo....

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 10:10

Bleek dat het om een knulletje in zijn proeftijd ging. Hij reed mee met een ander (die dus verantwoordelijk was) en die had lekker zitten slapen. Arno heeft op zijn Arno's ( := :') )duidelijk gemaakt dat dit echt niet kan.
En daarna wel het bij een melding gelaten. :j

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 10:12

Hij is goed bang geweest dus :') Maar kom op... Met een beetje verstand en algemene ontwikkeling snap je dat zelf toch ook wel? :')

Rozzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 10:14

Fijn dat het met Rebel's been de goede kant uit gaat!

Marieke, jouw paspoort is net als dat wit/blauwe jurkje van facebook :D

Sm, is dit serieus gebeurd... Met die armband -O- . Je hebt mensen en je hebt... postbezorgers :7 :D

Ik mag na een week rust weer aan de arbeid, meteen een stuk of 6 diensten achter elkaar dus ik hoef me niet te vervelen dit weekend :')

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 10:22

Ja beste jong stond piepend voor de deur. Op die momenten kan Arno zonder te veranderen in een knokkend viswijf heel goed helder maken dat hij hier niet zo van gediend is. _O-
Met gezond verstand had je dit zeker kunnen bedenken. Weet niet meer zeker of ze nou zelf getekend hadden, maar ik geloof van wel.

En jups Rozzy is echt gebeurd. Nou kan het bij ons in de straat nog wel. Er wordt niet heel snel wat gestolen.
Wij waren bijna blij dat wij tegen over 2 broers wonen die nog wel eens mot met elkaar hadden en dan werd er het betere klikowerpen beoefend. Maar goed. Beste broers zijn inmiddels volwassen kerels en bennuh nette gozers geworden dus er gebeurd werkelijk waar geen moer hier. :')

Succes met die diensten. :oo :+ :D Kan je er weer lekker in komen. :7

Rozzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 10:27

Fijn, zo'n Arno :D Zijn die nog ergens verkrijgbaar? :')

Tijd voor jullie om de buurtbewoners uit te dagen tot een kampioenschap klikowerpen? Het ONKK? :))

Het is altijd weer een hele verrassing wat je aantreft na een week niet werken, maar iedereen en alles heeft zich volgens mij keurig gedragen :D

kitobeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 14:06

Ik heb mijn chip anders laten aanpassen toen mijn adres werd gewijzigd. Bij elke adres wijziging moet mijn paspoort en chip aangepast worden. Eigenlijk al vanaf dat je 90 dagen ergens anders verblijft. Omdat het bij mij een beetje ingewikkeld is geworden aangezien ik in belgie woon en mijn paard in nederland. Woont mijn paard nu officieel in onze tuin. Toen hebben we dat er maar van gemaakt.

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 15:09

Rozzy schreef:
Fijn, zo'n Arno :D Zijn die nog ergens verkrijgbaar? :')

_O-

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 16:22

Arno heb ik van bokt opgescharreld....dus wie weet. :P

schirocco24

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 17:58

Die postbezorgers ook altijd. Ik laat tegenwoordig alles op de zaak bezorgen, daar is gelukkig altijd wel iemand aanwezig.

Gisteren weer les gehad met rosie. :o We zijn eindelijk van die verdomde silo af.! Heerlijk als het regent hoor, maar als het mooi weer is dan baal je wel dat je savonds pas naar stal kan omdat je paard moet lopen.
Ze ging nog wel een paar keer ophoog, en wat omdraaien. Maar uiteindelijk gaf ze zicht over.

Hier zie je ook nog een stukje dat ze een beetje in verzet ging. Maar jammer genoeg niet gelijk in het begin gefilmd, dan had ik eens beeld van het steigeren van der :j

Vandaag zelf ook in de bak aan het werk gegaan, en gelukkig pakt ze het goed op. <3 Denk dat ik volgende week voor mijn les met de trailer daarheen ga.

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 18:02

Dat ziet er goed uit! Ze is ondeugend :')

schirocco24

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 18:07

Ja het is er eentje hoor.. Alles is prima en best, tot ze in een bepaalde houding moet lopen. Dan heeft ze ineens andere ideeën.
Gelukkig pakt ze het goed op, Patrick kon echt merken dat we hard gewerkt hadden en dat ze al stukken sterker en rechter is.. Echter vond mijn hoefsmid dat van de week ook al. *\o/*

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 18:08

Fijn dat andere het ook merken en zeggen! Dan krijg je (ik iig) toch het gevoel dat we op de goede weg zijn :D

curly2day

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 19:00

Afbeelding

Zwaait even, helaas geen pony's voor mij dit weekend, hopelijk wel strand :-)

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 19:48

Oh die begint mooi te sjouwen! <3 knap hoor in zo'n korte periode!

Veel plezier Curly!

TinekeVD

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 19:55

Ziet er goed uit schirocco! En knap met dubbele lijnen longeren! Ik kan het niet.

Veel plezier curly, strand heb je zeker, ik hoop dat het ook droog is, kun je lekker uitwaaien!

Hier net weer gewassen en geknot, morgen maar weer eens kijken wat melody vindt van de dressuurhekjes. Hopelijk heeft hij nagedacht over de vorige x en wil hij er morgen niet overheen. Ik heb mezelf twee doelen gesteld voor morgen. Netjes binnen de baan blijven en de aandacht van melody erbij houden en dat alles natuurlijk in ontspanning, pfffff

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 20:18

Ziet er netjes uit Schirocco. +:)+ Mooi ook om te zien dat ze de rug helemaal meebeweegt. :)

Have fun c2d. :):)

Dat zijn stiekem 3 doelen Emmy. :))

TinekeVD

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 20:23

Haha ja SM dat klopt, maar die laatste is het grootste doel van elke dag

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 20:25

Alleen is die zo lastig te controleren. Meer logisch gevolg vd rest. :D