Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik kan gewoon niet meer uit hem halen.
Ik ga denk ik wel op zoek naar een bijrijdpaard, dus mocht iemand toevallig in de Achterhoek nog iemand zoeken?
. Ik had altijd nog geluk dat ze net begonnen als ik klaar was oid. Had nu een heel vrolijk paard
. In de ring nergens last van maar het lostijden is er direct naast & ze kunnen ze slecht zien maar horen wel het geluid door de harde bodem. Hij liep nu te draven aan de hand ipv van ie achter je aan sloft
.
En we zijn M start gerechtigd. Na 3 wedstrijden de L2 weer door haha.
sasika schreef:Super goed!! En wat een mooie punten!
Ben blij dat schwarzwalders ook in de rog geaccepteerd worden. Geeft mij hoop voor volgend jaar
.
. Hij liep braaf door en deed alles wel wat ik vroeg maar de scherpte was er af, waardoor ie in beide proeven een keer verkeerd aan sprong
. 

Hij word alleen maar knapper en knapper!!
Jammer dat je nu minder tijd krijgt maar dat komt vast ook wel weer goed, kan je rustig verder trainen voor de volgende wedstrijden 

Ik mag altijd langs komen als ik wil (hoef het ook niet te melden als ik wil komen) maar vind dat ergens nog wel lastig dus ik ben nog niet geweest..
Ze schijnt het super te doen en vind het erg gezellig daar op stal, nu hopen dat ze straks nog wel met mij mee terug naar huis wilt.. 

) erop. Wij gaan begin september verhuizen dus dan zal ze even vakantie krijgen, per oktober start mijn verlof maar aangezien ik er niet soepeler op word zullen we ook die periode rustig aan doen maar wil ik haar wel geregeld iets laten doen, helemaal stil zetten wil ik niet..
En zal ik haar dus straks ook wat rust gunnen, lekker veel wandelen straks en aftellen naar een mini megan