Ja hij is zo leuk, ik denk dat er weinig zulke makkelijke pony's zijn voor op straat en in de omgang. Gisteren is de hoefsmid geweest.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Marrit13 schreef:MiekeHJ schreef:Leuk!! Morgen gaan we bij Tieks kijken! Spannend! Voel me net een klein kind!
Leuk! Ik heb hem ook net een bericht gestuurd

SkyMarian schreef:Bar/ Punz...wordt er vanuit het stamboek wel eens iets georganiseerd om de leek een beetje meer wegwijs te maken in het ras dan gericht op de fokkerij/ keuring? Lijkt mij namelijk best interessant om daar meer over te weten te komen naast de tekst op de site.
easter heeft ze ook
*sjucht*
MiekeHJ schreef:Leuk! Ik heb hem ook net een bericht gestuurd
Denk ik ook! Er hoeft voor mij nu eerst nog niet eens wat bij te zitten, maar ik vind het wel fijn om daar eens te kijken en kijken met wie je zaken gaat doen
Ik ga voornl op gevoel af, mijn vriendin die meegaat op de feiten. Aangezien ik ook zo om ben door die lieve kleine koppies
Anders zo nuchter als het maar kan (Friezin he?
) maar dit is wel leuk spul hoor...MiekeHJ schreef:Volgens mij zitten wij in dezelfde fase! We houden elkaar op de hoogte! Vertel mijn dochter pas een uur voor aankomst wat we gaan doen anders stuitert ze de komende 24 uur!
Denk ik ook! Er hoeft voor mij nu eerst nog niet eens wat bij te zitten, maar ik vind het wel fijn om daar eens te kijken en kijken met wie je zaken gaat doen
Ik ga voornl op gevoel af, mijn vriendin die meegaat op de feiten. Aangezien ik ook zo om ben door die lieve kleine koppies
Anders zo nuchter als het maar kan (Friezin he?
) maar dit is wel leuk spul hoor...