Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ooit al eens een konik van dichtbij gezien? 
) Koniks zijn idd niet breed en grof gebouwd, maar best fijntjes. Moet zeggen dat mijn Konik wel wat grover is dan die van Van hoor, maar ja, ik heb dan ook een ruin en geen merrie, zit natuurlijk ook verschil in. 
Wolf laat ook wel duidelijk merken als ze ergens niet mee eens is, jammer voor mevrouw ben ik ook heel duidelijk in dat dat wat ik wil ook gaat gebeuren.
dan heb je zeker Edward er bij gehad, die kun je echt wel vertrouwen is een goede smid, kwam er ook jaren met mijn paarden (nu niet meer omdat ik hem persoonlijk niet kan luchten)
Maar denk idd dat de pijn wel te verdragen is, anders zou hij dat niet doen lijkt me. Zijn beentje is nog wel wat dik (rond de kogel) en was vandaag ook weer iets warmer dan gisteren. Maar heb hem op het zachte (echt die modderige grond) heel even goed zien draven, wat me weer hoop gegeven heeft, echt een paar goede drafpassen. Ik had eten in mn hand, dus kan ook best dat hij gewoon zo gefixeerd op de muesli was dat hij door de pijn heen liep. Maar ik wil graag geloven dat het gewoon goedkomt