Stalgenootje had vorig jaar zomer ook af en toe een meidje mee. Och en die vond heksje zo leuk. Stuk kleiner dan de andere 9 op stal. Ideaal kinderformaatje. Ze heeft zich dik een uur lang laten vertroetelen met borstels en kammetjes.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
morgen en het weekend weer werken dus hoop dat mijn lichaam toch echt een grapje maakt

Ik heb wrs volgende week mn eerste springles, ff kijken hoe 60cm vanaf de ponyrug eruit ziet
wat een popje toch, zeker met die knotjes
en ik denk dat ze dr nek ook wel verrekt heeft van het draaien, zo actief we tegenwoordig door de bak heensjezen
Hij heeft wel zn trukendoos van zolder gehaald, het loeder
En aangezien ik geen sterruiter ben, trapte ik er al vrij vlot in haha! Maargoed, we blijven lekker doorrijden. Ik word zelfs beetje fanatiek
ik ben nog steeds helemaal verliefd op de kleur van jouw tuig.
. Reageerde niet bij het knijpen en bevoelen van de pees en de dierenarts ontdekte een warme plek boven haar kroonrand, aan de buitenkant van haar voet. Stom dat we dat zelf niet gevoeld hebben, maar je bent zo gefocust op die pees
. Ze liep rechtsom op de cirkel op het harde niet goed, dus om andere dingen dan de pees uit te sluiten zijn we oa gaan verdoven: eerst alles onder haar kogel, waar ze nauwelijks beter van ging lopen. Daarna ook haar kogel en toen liep mevrouw wel goed.