die kan echt niet lopen zonder ijzers en voetjes slijten dan te hard dus die staat rondom op ijzers. Je kan altijd nog een lichter ijzer nemen als het niet gaat, waar de dravers etc ook mee lopen die wegen echt heel weinig en zijn ook dunner.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
die kan echt niet lopen zonder ijzers en voetjes slijten dan te hard dus die staat rondom op ijzers.
Fijn dat de smid open stond voor het verwijderen van de ijzers.
Ze doet het echt leuk hè?

.
Ze deden het allebei goed, daarna met beide een stukje buiten uitgestapt. 
) net een tikje verder omhoog mogen qua hals.
Zou wel weer eens een filmpje van die knappe meneer willen zien.

)
hij mag meer gaan zitten. Maar dat zal ie wel lastig vinden
Ik kan het zelf helemaal niet (viel er vd week bijna af in galop buiten dus over balans gesproken
) dus ik vind het al knap zo! Mooi dier
ik hou ervan en hij heeft ze ook in mooie kleur, gestroomd lijkt het wel.

)

haha die spoilers, die heeft vooral Don ook zo erg in de winter ja. Ik zal voor je duimen dat het donderdag alsnog gewoon droog is haha
, pas toen mijn moeder als een bezetene begon te klappen, lachen en STERMERRIE begon te roepen viel bij mij het kwartje
. Ik weet niet zeker of de beweging hier in meegenomen wordt, maar ik weet dan weer wel dat Lizzy een 2e premie kreeg als 3 jarige omdat zij tekort schoot in haar beweging. Op mijn keuringspapierje staat alleen aangekruist wat de jury vond van haar exterieur in de zin van: "goed", "voldoende" of "zeer goed". Oriana scoorde daar wel allemaal bovengemiddeld, dus het zal best in percentages uitgedrukt kunnen worden. Snappie? 
haha