Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Als het qua uiterlijk niet je ras is ok, dat is gewoon smaak gericht, maar het karakter is uniek en heel uitzonderlijk en veel mensen weten dat niet omdat ze altijd maar meegaan in de fabel dat een AV wild/nerveus is.. allesbehalve waar dus!
CtjeLief schreef:Probleem is dat veel mensen roepen dat arabieren zo wild en nerveus etc zijn, en dus totaal geen kennis met het ras hebben.. Mijn ervaring is dat de mensen die IK kennis liet maken met de arabier en het karakter bijna allemaal overstag gingen..Als het qua uiterlijk niet je ras is ok, dat is gewoon smaak gericht, maar het karakter is uniek en heel uitzonderlijk en veel mensen weten dat niet omdat ze altijd maar meegaan in de fabel dat een AV wild/nerveus is.. allesbehalve waar dus!
simpie94 schreef:woow, lijkt hier wel tinker vs arabierop een paar uitzonderingen na dan
ik ben zelf helemaal verzot op stevige paarden zoals de tinker en belgisch trekpaard![]()
zelf houd ik helemaal niet van arabieren, veel te heet.