Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Somebody_ schreef:Daarnaast @ Uums: Paarden die een Duitse vader hebben en een KWPN moeder zijn hier ookal weggehaald(en nee, niet die van mij), dus dat klopt dan ook niet toch!
Punt is dat veel basismerries en ook hengsten tot het Groninger type behoren en heus bij het WPN staan ingeschreven... en dus ook best in dit topic thuishoren
Uums schreef:Er werden in dit topic overigens ettelijke warmbloeden getaxeerd, die minimaal 50% Gronings bloed voeren, maar kennelijk heeft bijna niemand dat in de gaten

Uums schreef:Zuidhorn lijkt bijvoorbeeld wellicht een duidelijke zaak... maar wat zou je dan doen met Sinaeda (even gesteld dat deze nog directe nakomelingen had rondlopen)? En Senner dan?

0maris0 schreef:Idd, maar gaat een beetje moeilijk als je bijna iedere pagina hetzelfde paard ziet...

Somebody_ schreef:Mijn probleem heb ik met jou, met het feit dat jij honderd keer op 1 pagina je paard promoot en neerzet en dat is niet de bedoeling.
Daarnaast @ Uums: Paarden die een Duitse vader hebben en een KWPN moeder zijn hier ookal weggehaald(en nee, niet die van mij), dus dat klopt dan ook niet toch!