Ik heb n selle français, en dat is meteen ook mijn lievelingsras Maarja, in Nederland komen ze niet zoveel voor, in België alweer wat meer, maar natuurlijk moet je naar Frankrijk gaan hé, voor er echt veel te zien Maar verder vind ik trakheners, haflingers, en Spaanse& Portugese paarden helemaal geweldig Maar eigenlijk alle paardjes
Ik vind haflingers, fjorden en ijslanders het leukste: Haflinger - ze zijn zo schattig om te zien (jep, beetje Penny he) Fjorden - Meestal lekker eigenwijs koppie IJslanders- Vind ze gewoon tof!
Ik heb een fjord en een KWPN. Maar met een KWPN'er kan je meer (naja sommige fjorden kunnen ook een hoop) Fjorden zij echte knuffels en toch met een eigen willetje. Mijn KWPN merrie is erg leergierig, dat vindt ik wel erg leuk. Ook vindt ik het uiterlijk erg mooi
welsh mountain .fries .hafflinger .andalusier .arabier. volbloeden. shetlanders. appaloosa few spot .ardenner vind ik ook wle leuk. berber. ackel teke .appaloosa .blanket. appaloosa snowflkae .camareuge. hunter .konik .tuiger .przewalskipaard. tenneese walking horse.morgan. en welsh cob Van deze paarden hou ik wel !! net zoasl iris abel + new forest !!