Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Desi_2409 schreef:Meer foto's van de jouwe please.Ik vind het juist heel fijn om hier herkenning te krijgen. Allemaal zijn we erg blij met ons paard, maar er zijn soms dingen waarvan ik het fijn vind om te delen, zodat ik advies kan krijgen van anderen hier die ongeveer hetzelfde hebben meegemaakt.
En ik vind dat ik de leider van mijn paard moet zijn, ipv andersom ongeacht het ras.
Hier bijvoorbeeld vraag ik haar stil te staan en dit is haar "antwoord" nee ik wil lopen. Dan zet ik toch gewoon door tot ze wel netjes stilstaat. Op de 2e foto is nog steeds duidelijk te zien dat ze het er niet mee eens is, maar ze doet het wel en dan beloon ik haar ook uitgebreid.
[ [url=m/VdiPjV.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BzBA8J.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mkango schreef:Desi_2409 schreef:Meer foto's van de jouwe please.Ik vind het juist heel fijn om hier herkenning te krijgen. Allemaal zijn we erg blij met ons paard, maar er zijn soms dingen waarvan ik het fijn vind om te delen, zodat ik advies kan krijgen van anderen hier die ongeveer hetzelfde hebben meegemaakt.
En ik vind dat ik de leider van mijn paard moet zijn, ipv andersom ongeacht het ras.
Hier bijvoorbeeld vraag ik haar stil te staan en dit is haar "antwoord" nee ik wil lopen. Dan zet ik toch gewoon door tot ze wel netjes stilstaat. Op de 2e foto is nog steeds duidelijk te zien dat ze het er niet mee eens is, maar ze doet het wel en dan beloon ik haar ook uitgebreid.
[ [url=m/VdiPjV.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BzBA8J.jpg]Afbeelding[/url] ]Ik ben echt verliefd.
Katyatje schreef:Ik moet eerlijk zijn dat ik je posts soms een beetje belerend vind overkomen, alsof we allemaal maar wat klooien met onze paarden.
Waarmee ik niet ontken dat je meer ervaring hebt met volbloeden dan iedereen hier samen waarschijnlijk, maar zoals ik al eerder zei, ieder paard en elke combinatie is uniek en doet het op zijn eigen manier.
Citaat:Ook het nieuwe springsysteem(vanaf april) vind ik erg interessant. Vind 1m om te beginnen geen kattenpis.