Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Wel lekker wakker was hij en voorwaarts maar dat was goed. Hop daar de vreemde buitenbak in, balkjes lopen en jumpen wat hij nooit onder de man heeft gedaan denken we.... Nergens op kijken of schijterig doen.

! Maar ook voor mij is twijfel nee!
En heeft denk ik lange tijd stil gestaan. Tandarts moet nog gefixt worden maar ik had hem eerst op proef. MiekeHJ schreef:Wij hebben er vorig jaar al eentje voorbij laten gaan; ze deed het top! Alleen na een kwartier was ze kapot! Slechte conditie zei de handelaar (Stefan Baauw), maar daar kwam de twijfel; is het echt alleen de conditie? En hoe braaf blijft ze als ze wel op conditie is? De kinderen nemen het mij nog steeds kwalijk! Maar ook voor mij is twijfel nee!
En wat betreft haast; ik wil hem/haar gister ophalen, maar rationeel heb ik 6 maanden in gedachten! Weet iemand hoe vaak Tieks nieuwe pony's binnen krijgt?
Ik weet wat hij in feb zo'n beetje gekocht heeft....was er zelf bij, maar hij koopt ook buiten de veiling om. 
qua kopen dan he? Veel gezien en inspiratie opgedaan!