Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Amiigo schreef:Snap wel waar je op doelt, maar sport of predicaten bepaald niet helemaal de prijs, tuurlijk telt het mee maar karakter en potentie spelen ook een grote rol. Ken weinig (geschoren) 4 jarige waar je na 1,5 week op kunt stappen en weg rijden aan een lang teugeltje in het donker langs een drukke weg met wind
Petrichor schreef:Ja zeker mag je dat vragen!
Dit paard is ten eerste veelzijdig, loopt qua niveau wel weer wat achter maar je begrijpt natuurlijk al dat als zij hoger zou lopen de waarde direct omhoog schiet. Zij heeft een leuke afstamming en is ook nog eens Elite. Dat zij dan een 'eigen' karakter heeft zal mij worst wezen, ik zie liever paarden met een moeilijk karakter maar met veel potentie. Wat dat betreft vind ik dat zij 18.000 wel minimaal waard is, maar wel weer gebaseerd op deze foto's.
Wipher schreef:Zorella: gaaf beestje! Ziet er met springen op de foto ook oké uit qua techniek. Jammer dat je daarin niet meer hebt gestart. Ik vind het lastig om een prijs te schatten, maar ik zou zelf denk ik wel rond de 15.000 durven vragen. Jammer dat ze wel 'al' tien is.