nadine_yvana schreef:@ ghashira: Wat een ontzettend lieve foto's van je dochter ghashira, echt schattig! En dat van die schriktraining leuk zeg. De tweede foto is een mini pony of niet? Mijn shetlander is 94 cm, die lijkt behoorlijk wat groter dan die van jou of valt het mee?
Hey nadine, Odine (de zwarte ) is een nederlandse shetter, die zijn gewoonlijk meer aan de maat, zij is 110 cm, echt n leuke pony waar kinderen nog lang mee verder kunnen.
Jenny, het gevlekte, is 78 cm,zij heeft een echte engelse afstamming en een geweldig mooi hoofdje ,is nu nog prima voor kyra, maar idd, best fijn...
@Van: Wat goed zeg, als je het kan veroorloven, zou ik dat doen. Je bent verder helemaal tevreden over het zadel toch? Fijn zeg, dat je toch een geschikt zadel hebt kunnen vinden!
Ik heb zelf de barefoot cheyenne. Een heerlijk zadel vind ik. Heb ook een tijdje de London variant gehad, zit ook heerlijk, maar wel weer wat breder, ondanks dat dat een dressuur model is. Ik heb zelf geen problemen met de barefoot, maar goed ik rij natuurlijk ook geen lange afstanden en endurance, dus dat verschilt dan ook natuurlijk. Ze zijn idd flexibel, maar dat vind ik juist wel lekker. Ik voel elke beweging die Pumbaa maakt en heb zo meer contact met hem voor mijn gevoel. Ik had laatst dat westernzadel met boom geprobeerd en dat was echt even een groot verschil, ik voelde Pumbaa's rug niet meer eigenlijk. Maar ja dat is ook een kwestie van wennen en meningen verschillen uiteraard daarin.