Tribunals: eehmmmm ietsje perfectionistisch misschien? Loslaten hoor!! Het ONCK moet je gewoon doen, kan niet fout gaan.
Ik bedoel maar: Ik ga daar Jou-Jou starten........... die ook door Eline op het ONCK gestart wordt..
Hoezo publiekelijk prutster zijn

Dus gewoon gaan hoor!!
Verder, voor wie het leuk vind... Ik heb zaterdag een aantal filmpjes gemaakt van Eline terwijl ze Punzel aan het rijden is, en die filmpjes heb ik achter elkaar geplakt. Vind het zelf zo erg leuk om naar te kijken omdat je hier heel goed kunt zien hoe Punzel steeds meer ontspant ( aanvankelijk nl best iets gestrest, want voor het eerst in deze bak en wind en stortregen buiten) en dan ook na een schrikmomentje direct weer tot rust komt. Verder het oefenen van alvast een pasje wijken... en daarna weer heerlijk kunnen ontspannen. Ik kan er zelf dan zo van genieten om te kijken hoe EK dan met zo'n jonge pony werkt, hoeveel vertrouwen ze Punzel weet te geven en hoe relaxed het geheel dan wordt. Want dat ziet er hier dan misschien best simpel uit, maar uiteindelijk is Punz toch best sensibel, en het vinden van de ontspanning terwijl ze op eigen benen loopt was best een punt... en dan ben ik hier zo verschrikkelijk blij mee ( als je geen zin hebt om het geheel te kijken, dan in ieder geval het laatste stukje kijken, ben zo blij met de onstpanning die Eline daar dan weet te bereiken!):