Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
in het land met zijn andere vriend zijn ze samen ook wel eens bezig. Slowfeeder is missxhien nog wel een goed idee
Maar mijn longeersingel schuift ook nogal, als ik hem afhaal steken de haren alle kanten op. Heb een simpele longeersingel, en een met leer anatomische dressuursingel eronder en dan nog een bontje.
) Ik wil er echt wel geld aan uitgeven maar vind het zo zonde om een singel te kopen om er vervolgens twee keer vast te knopen en hem dan voor veel te weinig geld weg te kunnen doen.
Saaams schreef:Bel anders Ali van het gooische zadelhuis. Hij leent als het goed is ook singels om te proberen. (Sella singels)
SkyMarian schreef:Snap het helemaal. Net 3 singels ingepakt voor het paardenkamp.![]()
Nu gelukkig een werkende combi.
SkyMarian schreef:Airoformsingel van thorowgood.
Nou had zij maar 1 singel waar ze plekken van kreeg. Deze was anatomisch en breed. De singel die ik nu heb is een vrij simpele. Op het springzadel zonder elastiek. Op het dressuurzadel met. Zit geen specifieke reden achter. Dressuursingel was er alleen met elastiek.

Echt superschattig en ze lijkt er idd plezier in te hebben.
Met samengeknepen billen erf af, begint de grote ruinenclub te rennen, ze hadden draadje in de hoek stuk gemaakt. Daar waar allemaal blaadjes liggen *ritsel* daar waren ze door aan het sjezen en rollen en Lloyd.. Vond dat wel intre en spannend wat die grote mannen daar deden. Maar 1x correctie en hij bleef braaf bij me! Eenmaal voorbij is het klaar. Klein maar fijn rondje gedaan, geen galop want waren toch stukken ijsbaan nog bij
maargoed klusje geklaard!