Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SkyMarian schreef:Oh maar met zadelpassen hoef je vaak niet heel intensief te rijden toch?
En anders voor die tijd al een plena water over de pony en naderhand zsm koelen, koelen en nog eens koelen.
JBhorses schreef:SkyMarian schreef:Oh maar met zadelpassen hoef je vaak niet heel intensief te rijden toch?
En anders voor die tijd al een plena water over de pony en naderhand zsm koelen, koelen en nog eens koelen.
Nee ik ga zeker niet intensief rijdenNadeel is dat er geen stromend water is en alleen bron/grondwater. Misschien maar water van huis meenemen. Is 1 minuut rijden met de auto haha
Marrit13 schreef:Gewoon niet te snel willen, ze hebben echt even tijd nodig om te aarden en jou te leren kennen. Zijn wel beetje binnenvetters, je kan er ook niet altijd goed aan zien hoe ze zich voelen (als je ze nog niet zo goed kent) en dan kunnen zulke dingen als een verrassing komen
JBhorses schreef:Seiko schreef:Hallo!
Ik lees overigens al heeeel lang mee. En zo jaloers op een ieder met een eigen paard/verzorgpaard.
Morgen haal ik mijn eerste eigen pony op.. een connemara.
Hij is 2 jaar jong. Ik wilde heel graag een jong dier, zodat ik het naar eigen hand kan opvoeden/rijden.
Nu had ik gelezen een aantal hebben dezelfde vader, en of iemand misschien meer informatie heeft over de ouders.
Vader: Ceide Cassanova
Moeder: Derrartha Ciara
AAAH! Wat gaaf! Maandag heb ik mijn eerste nieuwe pony opgehaald, genaamd Ceide Cassanova. Hij is dus de vader van jou Connemara!![]()
Hoe leuk!
Klopt het dat hij 2 is? Cassanova is in 2017 gecastreerd namelijk.
Saaams schreef:Merk ken ik niet. Fijn dat je nu kan rijden. Lekker vertrouwen gaan opbouwen. Ze zijn echt wel braaf. Maar die van mij keek echt eerst de kat uit de boom.
Wauw wat een mooie pony!