Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Zomerpaardenkleren zijn gewoon ECHT nodig
Heb je al een verdere planning met haar?
thnx to Femke! Rozzy schreef:zomerpaardenkleren zijn gewoon ECHT nodig
Maar het is het waard.
Truttebol. Ik zoe dr zo staan in haar stalletje "
" Ben benieuwd hoe het met springen gaat! Hier bak van dr juf nog te nat. Enneh... Zomerkleren, natuurlijk heb je die nodig!
Hopelijk blijft het voorspoedig gaan en hobbel je snel lekker rond.
) Had eigenlijk met Anouk afgesproken dat zij de 1e keer er even op ging zitten en ik haar naar voren houd, maar Anouk gaat in maart naar Japan, dus dan duurt het nog zo lang
en heeeeeel stiekem hoop ik haar mee te kunnen nemen naar het ONCK!!!
Ik stond wel ff raar te kijken zegmaar...

caittom schreef:Haay!
Ik kom even tussendoor een vraagje stellen aangezien jullie als conniefans dit misschien wel weten. Is er een handelstal oid die meerdere connies heeft staan? Ik ga namelijk na de zomer op zoek. En aan welke prijscategorie moet ik denken voor een 6-10 jarige connie?
Als iemand nog wat voor de verkoop heb staan binnekort mag er een pb worden gestuurd
Thanks!!

mams is haar nooit echt de baas geweest en is er 1 die nog wel is een corrigerend tikje nodig heeft omdat ze anders zo door je heen denderd
Fading schreef:caittom schreef:Haay!
Ik kom even tussendoor een vraagje stellen aangezien jullie als conniefans dit misschien wel weten. Is er een handelstal oid die meerdere connies heeft staan? Ik ga namelijk na de zomer op zoek. En aan welke prijscategorie moet ik denken voor een 6-10 jarige connie?
Als iemand nog wat voor de verkoop heb staan binnekort mag er een pb worden gestuurd
Thanks!!
Bosco

ging ze toch.