Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
), dus zou ermee oppassen. 3 jaar terug stond Lloyd ook zo, en zat op randje HB. Mijn knop moest om want ik dacht ook, schrale wei, dus avonds veeeeel hooi
Daarna zijn we verhuisd, veel gras maar wel wat soberder maar nog teveel voor een pony. Nu staat hij halve dagen met masker, en avonds krijgt hij echt mini-hoopje hooi (echt de Dierenpolitie zou het afkeuren zo weining
) en laat op de avond nog zo’n hoopje. Soms heeft ie het niet eens op, en krijgt ie avonds alleen een aai over zn bol van de staleigenaresse
Maar denk dat wanneer je weer wat mag doen, dat ze meer afvalt en ook weer meer eetlust krijgt hoor.
ik geeft niet veel, graszaadhooi en kruidenhooi en aangevuld met stro. Ik ben blij als ze stoppen met eten (eindelijk) wat ze het minst lekker vinden geef ik ze het meest
daar zijn ze het zeker niet mee eens en blijven nog wel eens zeuren... ik geef ze since kort pavo inshape erbij, weinig suiker maar wel wat energie.

)