Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lunatje schreef:aaah nou word ik nieuwsgierig, zijn er hier ook mensen met foto's en info van het paard Bentley (is nu een jaar of 19) en verwanten? ik weet niet zo veel van hem maar hij heeft wel gekoerst en is toen gestopt omdat hij veel last had van een peesblessure. zijn halfbroer heet... sjit, ik wist net de naam nog, ben het nu ineens vergeten... wat stom.... post het nog wel als het me te binnen shciet
Mackie schreef:Bentley heeft Maria nog gereden heeft ze me wel eens verteld. geloof ik. Ik heb haar even gebeld en ja, die heeft ze idd gereden. Churchill ook trouwens. Die waren van marjon Schuddeboom en Bentley heeft ze toen weggegevn aan de moeder van degene die Prizefighter heeft gekregen, maar dat zegt jullie waarschijnlijk niet zoveel...
Bentley was een griezel voor de kar. Die moest altijd uitgereden worden met een Franse kap op met een dubbel paar oren erin
Ronald1982 schreef::(:) och meissie toch... zal aan je denken hoor, ben je er toch nog een beetje bij