Eigenlijk is de aanduiding KWPN een beetje moeilijk hanteerbaar om te bepalen welk ssort paard je voorkeur heeft. Het KWPN is een verzameling van veel rassen waar in Nederland geen specifiek stamboek van is en hun kruisingen dat simpel de aanduiding KWPN eigenlijk nog niets zegt welk type paard je nu eigenlijk leuk vind.
Ik rijd nu Op een kwpnner is een z-2 dressuurpaard, maar mag er binnekort mee springen. Het is echt ene geweldig paard om mee te rijden. Je kan alles met ze doen mennen, dressuur en springen. Kwpn is het een heel goed ras:D
Ik vindt NRPSsers het leukst (of kruisings ofz..) mijn lieve verzorgschatje is een NRPS en met NRPSsers kan je gwoon super rijden & ze zijn ook nog eens super mooi
ik heb een welsh kruising arabier het is een hele drukke pony maar toch luistert ze prima . ze heeft veel uithoudingsvermogen ! dus we maken vaak lange buitenritten
mijn bijrijdpaard is een appaloossa. echt een scheet van een paard. echt een heerlijke knuffelkont. en hij heeft een surinaamse kont, echt mooi, hahahah