Regel je daar het voer zelf of word dat (deels) voor je gedaan?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Punz schreef:Heel goed SkyMarian!
En wat bizar dat jullie in Dieren en Duiven wonen!
( Ben in de buurt van Duiven opgegroeid en woon nu in Laag Keppel..) Echt zo dichtbij dus.
Dus tja: ONCK is voor mij net zo ver als voor jullie ( iets verder zelfs: paardjes staan in Hengelo Gld)
en vanaf dat ik Jou-Jou heb is hij elk jaar mee geweest!
EK19 schreef:Punz schreef:Heel goed SkyMarian!
En wat bizar dat jullie in Dieren en Duiven wonen!
( Ben in de buurt van Duiven opgegroeid en woon nu in Laag Keppel..) Echt zo dichtbij dus.
Dus tja: ONCK is voor mij net zo ver als voor jullie ( iets verder zelfs: paardjes staan in Hengelo Gld)
en vanaf dat ik Jou-Jou heb is hij elk jaar mee geweest!
Haha en dan te bedenken dat ik alle jaren al heb mee gedaan aan het ONCK... de allereerste keer vergeet ik nooit meer... en vooral te bedenken dat ik mezelf super stoer vond omdat ik mn spoortjes moest uitlenen aan David (toen magelige ruiter) van Ben Hur... want ja ik had mn spoortjes uitgeleend aan " de Ben Hur" en nu is hij al 9 jaar mijn vriendje. Zijn er nog meer mensen die alle jaren hebben meegedaan? ??:$
Heb nu alweer zin in het ONCK! !
Punz schreef:SkyMarian:
Krachtvoer ( nou ja.. Subli zonder) kopen we zelf. Hooi wordt door de boer verzorgd. Maar wel heel fijn in overleg: graszaadhooi, een deel dus van onze "eigen" wei ( die we zelf in hebben laten zaaien met paardengras: minder rijk in fructaan dus, en meer gevarieerd), en een deel van het gras van de boer ( erg rijk, kunnen onze pony's maar weinig van hebben)
EK19: Ik ben nog maar een ONCK groentje.. ga dit jaar geloof ik voor de 4de keer, al heb ik vorig jaar zelf niet mee gedaan, Jou liep toen met een gastruiter. Wil hem dit jaar eigenlijk wel graag zelf weer rijden. Maar vind het inderdaad een geweldig evenement en wat een bijzonder verhaal zeg, had je toen dan denk ik niet gedacht dat ben van jou zou worden, of wel?
SkyMarian schreef:Wat zeg je nou Marrit moet je van de fysio (welke in Dieren moet ik omkopen) tijdens de keuring met mijn pownie uiterst blij een rondje rennen?
![]()
Marrit13 schreef:SkyMarian schreef:Wat zeg je nou Marrit moet je van de fysio (welke in Dieren moet ik omkopen) tijdens de keuring met mijn pownie uiterst blij een rondje rennen?
![]()
Dat zou mijn fyso mij nóóit aandoen![]()
![]()
Wat een leuke verhalen komen er voorbij. Leuk Eline, dat Ben dat uiteindelijk bij jou terecht is gekomen. Het heeft zo moeten zijn![]()
Mooi plekje Punz! En ook daar vast wel mooie uitrijmogelijkheden, of niet?
Punz schreef:Oh... Eline: dat zou stóer zijn. Ruimschoots (en op tijd!!) aankondigen als je dat doet hoor!
Gaan we met de complete connemara aanhang suppporteren !!
En Marrit: het is hier best goed buiten rijden inderdaad, maar voor echt bos moeten we nog wel een eindje gaan .. (helaas...)
SkyMarian schreef:Weet je het zeker Marrit? Heb vrij goede connecties met de fysio?