Vulina schreef:Ik denk ook dat 4000,- voor een ruin best goed is, icm de klassering. Groot minpunt vind ik de dressuurfoto die erbij staat. Wij kennen je paard natuurlijk niet, dus moeten het met die 2 foto's doen.
Eb; jammer dat ze verder niet gekeurd is. Ik vind het wel een erg aansprekend paard, maar begrijp nooit ziet zo goed waarom een paard B+17 is, maar thuis M1. Waarom wordt er dan geen M1 gestart? (of minimaal L1?) Dat haalt de prijs wel naar beneden. Zou ze nu daadwerkelijk M1 lopen vind ik €7500,- een reële prijs. Maar voor nu, B geklasseerd, houd ik het op ca €4500/5000,-
Ed King, eigenlijk een beetje hetzelfde verhaal als hierboven. Ik vind de foto's iets minder expressief lijken, vandaar voor nu €3500,-.
Dat kan ik wel uit leggen . .op vreemd terrein gaat het nog niet zo goed als de wedstrijden thuis . Thuis reden we laatst 205 en die keer ervoor ook. Maar Door dat er spanning op vreemd terrein is wil ik nog niet over ..ik heb geen haast paard heb ik gekocht voor levenslang niet om binnen no time naar t Z te rijden . Dus eerst km maken en dan komt de rest van zelf

@baudy wat bedoel je precies met meer worden als menplaat? :p
de rest bedankt voor het taxeren