@Van: Dat is goed nieuws voor je! Ben benieuwd hoe het testzadel bevalt. En wow, een tasmaskan hond is echt mooi, echt een wolf achtig uiterlijk
@ghashira: Wat vreselijk erg voor je zeg. Het lijkt me ook heel erg moeilijk om zo'n beslissing te maken! Ik heb vorige week de beslissing moeten maken om mijn caviaatje in te laten slapen, en dat vind ik al heel erg moeilijk. Je beslist toch over een levend wezen waar je veel van houdt en die je niet wilt missen... Ik weet nog dat we onze vorige hond in moesten laten slapen, dit was op de operatietafel onder narcose, ze zat vol met tumoren dus we hebben besloten haar niet meer wakker te laten worden... echt een vreselijke beslissing, maar voor haar het beste. Ik mis haar nog elke dag, dus ik begrijp je verdriet heel goed! Een hond is een bijzonder maatje en om hem dan zo te zien lijden is hartverscheurend. Ik kan alleen maar 1 advies geven, denk eraan wat het beste voor het dier is, dat is de beste oplossing, maar zo ontzettend moeilijk om dan die keus te moeten maken!! Ik wil je nogmaals heel veel sterkte wensen ghashira!