Nemurin schreef:Moet dat dan?
Nee maar als je daar niet voorbij bent gekomen dan is de mening dat de galop er niet moeilijk uit was te rijden niks waard.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
fransje23 schreef:Chaos schreef:Het gaat toch om de kwaliteit?
We hadden het feit of dravers uberhaupt wel of niet kunnen galopperen, niet de kwaliteit van de galop.
NatasjavE schreef:Kimmie1974 schreef:En volgens mij is dat meer dan voldoende voor de meeste ruiters onder ons
En als de meeste nou liever een paard met een ander exterieur en andere bewegingsvorm willen?
sporter schreef:NatasjavE schreef:
En als de meeste nou liever een paard met een ander exterieur en andere bewegingsvorm willen?
Voor de meeste ruiters wel als je alle recreatie en manege ruiters mee telt. Voor alle wedstrijd ruiters zeker niet.
sporter schreef:Voor de meeste ruiters wel als je alle recreatie en manege ruiters mee telt. Voor alle wedstrijd ruiters zeker niet.
NatasjavE schreef:sporter schreef:
Voor de meeste ruiters wel als je alle recreatie en manege ruiters mee telt. Voor alle wedstrijd ruiters zeker niet.
Ook die zijn gelukkiger met een fijn te rijden paard. Die wel "bakwerk" wil doen.
fransje23 schreef:sporter schreef:Voor de meeste ruiters wel als je alle recreatie en manege ruiters mee telt. Voor alle wedstrijd ruiters zeker niet.
Ik denk zeker dat voor een groep wedstrijdruiter die in de basis mee wil rijden een draver ook een goede keuze kan zijn.
Natuurlijk is een draver niet voor iedereen geschikt niet alleen vanwege hun meer stuwende bouw waarbij je bij meer verzameld werk problemen kan krijgen maar ook vanwege hun gevoelige aard en karakter.
Toch denk ik dat er een grote groep ruiters is die aan een draver een heel geschikt paard zullen hebben.
sporter schreef:Maar blijkbaar is er een grote groep die liever een ongeschikter paard kiest.
fransje23 schreef:sporter schreef:Maar blijkbaar is er een grote groep die liever een ongeschikter paard kiest.
Hangt toch totaal van je doel af of het paard wel of niet geschikt is?
Resultaten met dressuur en springen intereseren mij helemaal niets dus daar hoef ik geen geschikt paard voor. Alles wat ik wil kan ik met mijn draver en zo zijn er nog veel meer mensen.
sporter schreef:Dan heb je gelijk. Als je alleen maar op je paard wil zitten en rond rijden dan maakt het niet uit of je een draver hebt sterker nog dan maakt het helemaal niet uit wat voor paard je hebt.