Maar wel fijn dat ze het aangeven niet te kunnen. Liever dat dan de kassa vullen.
SkyMarian
Geplaatst: 21-05-20 21:17
kitobeer schreef:
Maar wel fijn dat ze het aangeven niet te kunnen. Liever dat dan de kassa vullen.
Dat zeker.
SkyMarian
Geplaatst: 21-05-20 21:35
Ze doet me op een of andere manier altijd aan donkey uit shrek denken.
Gek grijs theezakje.
TinekeVD
Geplaatst: 22-05-20 05:56
Sterkte saams, we duimen nog even door en idd is het niet fijn wanneer je tegen zaken aanloopt als dierenartsen die het niet aandurven of niet zien zitten maar weer een dure rekening waar bij voorbaat al niets uit komt is ook niet fijn dan beter dat ze eerlijk zijn al is het frustrerend.
Heerlijk gekke bek Sky.
De meesten hebben het ws al op fb voorbij zien komen maar we hebben er weer een heerlijke pony bij, een 3 jarige connemara ruin, chocolat dun en stekelharig. Weer een pony met een top karakter, hij is zo blij als hij je ziet, komt er direct aan, soms in een drafje en geniet van de aandacht die hij krijgt en een heerlijke poetsbeurt. Daarnaast heeft hij ook een hele mooie afstamming.
Punz de eerste update is dat hij altijd enthousiast is, of hij nou naar het land gaat of er uit gehaald worden hij komt altijd naar je toe en meest van de tijd in een drafje. Iets lekkers kent hij niet dus hij komt voor aandacht en houdt enorm van knuffelen. Hij gaat heerlijk staan voor een poetsbeurt tilt zijn hoefjes in de goede volgorde alvast op om te laten uitkrabben en staat vervolgens nog even heerlijk bij je te dromen. Wat een heerlijk dier!
Aaah een feestje vandaag... met taart. Hoe deed ze het? Ben ik wel benieuwd naar
SkyMarian
Geplaatst: 24-05-20 20:35
Ze deed als elk ander jong ‘kind’ (taart dus). Zo heb ik het geleerd en anders snap ik er geen reet van. Inmiddels weet Taart precies welke opdracht bij welke hulp hoort. Nichtje nog niet. Dus toen de hulp tussen achterwaarts/zijwaarts/ voorwaarts/twijfelbipsen in zat heeft ze deze ook braaf alle 4 uitgevoerd. Leverde mooi beeld op. Pony voldaan over haar geleverde werk ... kind id war, maar zo genoten van het mogen werken met mooie Taart.
Als ze zich ontwikkelt zoals ik denk dan wordt ook Taart een fantastische juf net als Sky.
Hallo! Ik val even jullie topic binnen voor een vraagje. Hopelijk is dat ok,.,
Wij zijn op zoek naar een nieuwe pony voor aan huis (voor meer info zie oa mijn advertentie op boktmarkt). Nu denk ik dat een connemara ook In ons plaatje zou kunnen passen. Kunnen jullie als kenners mij misschien op het spoor zetten van een beleerd koel dier? Of weten jullie Betrouwbare adressen waar ik het beste kan informeren? Bedankt alvast en groetjes
kitobeer
Geplaatst: 27-05-20 20:25
Vorige week is mijn Paddy 3 geworden. En vandaag stond de tandarts op de planning. jeetje wat zaten er een hoop doppen los. Ik heb 6 doppen en 2 snijtandjes die op uitvallen stonden. En 2 wolfstandjes getrokken die zaten er ook mooi door.
Paddy was super voorbeeldig en braaf. Ik ben niet anders gewend. En hiermee verwend. Wat ben ik toch blij met hem. Ik ben benieuwd hoe hij erover een jaar en over 2 j zal uit zien.
Prachtig is hij kitobeer! Hij ziet er echt al mooi uitgegroeid uit. Al flink massa. Kan alleen nog maar knapper worden!
TinekeVD
Geplaatst: 28-05-20 16:12
Jessie misschien kun je eens op de Facebook pagina kijken van connemara avonturen daar staat soms ook wat te koop en volgens mij stond ernaast een wat oudere en ervaren pony op.
Kito hij ziet er prachtig uit, ik zou zeggen zet er eens een foto naast van in het begin om het verschil te tonen, hij was toen al knap maar man wat is hij prachtig!! Fijn al het losse spul uit zijn mond en ja niet anders verwacht dan dat hij zo braaf zou zijn
De 1 ste foto is de dag van de keuring geweest. En de vloer gaat er bergaf. De 2 de foto toen was paddy na net een dag thuis en was hij een hoop kilo's onderweg verloren. Maar week na week werd hij steeds mooier. En de laatste foto is een maand geleden. En ik weet hij kan soms heel oncharmant gaan staan. Maar hij moet nog een hoop groeien uiteraard.
Dag van de keuring
1 dag aangekomen
Vorige maand
en recent
En dan de reden waarom ik moest en zou gaan kijken. Is omdat het de look a like van sky was. Treffender kon het niet. Ik ben ook heel blij dat ik mijn eigenwijze gevoel heb gevolgd.
Nog 3 nachtjes slapen en dan vertrek Taartje naar haar inrijd adres. Zal best gek zijn zonder haar. Gelukkig komt ze weer terug. En inmiddels staat mefroi ook op naam. Als de paspoortconsulent is geweest ontvang ik het nederlandse bewijs van inschrijving.