Dus nu ingespoten (stond al als optie benoemd) en nu weer 4 weken 3x daags stappen en verder op stal. En daarna verder kijken, was niet hopeloos, maar nog lange onzekere weg te gaan.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hele dikke knuffel voor jullie Samantha en Esther!
. We hebben gewacht tot ze een beetje op adem was en daarna gekeken of ze de hals nog naar beneden kon doen. Heel zachtjes naar stal gelopen en even laten staan. Ik vertrouwde het toch niet, dus veearts gebeld al was het maar voor pijnstilling. Hij heeft gevoeld en haar schoft lijkt niet gebroken te zijn. Wel pijnstilling gegeven en ze kon de hals niet meer naar beneden doen. Idee is nu extreme spierpijn/kneuzing en dus op metacam gezet. We zijn nu bijna een week verder en ze staat nu op een halve dosis, met nog zichtbaar soms pijn. Gelukkig kan ze wel weer gewoon naar de grond om gras te eten. Want met een beetje mazzel mag ze volgende week het land op. Dan kan ze zelf bepalen of ze wilt lopen of niet, dat vind ik zelf ook wel een fijn idee. Ook dat ze gewoon flink de ruimte hebben. Maar wel weer in de ziekenboeg dus... ik denk niet dat ik ook iets heb gezien wat ik meer naar vond dan hoe ze vast stond. Zelfs met haar peesblessure 2 jaar terug, was ze minder in 'acute' pijn/shock

) ziekenboeg. Saaams schreef:Oh Feline dat meen je niet. Van alle dingen die kunnen gebeuren krijg je net ellende met de trailer... Sterkte. Ik hoop dat jij van je laatste val al een beetje hersteld bent?
Eng hoor. Ik zou ook echt doodsangsten hebben gehad!
Ik ga zo hard voor je duimen.
Ik hoop bij Beaut ook nog altijd op een wonder. Misschien wil ze toch een jaar vrij en een baby

SkyMarian schreef:Waarom durfde ze het niet aan?![]()
Fijn dat ze snel gewend was aan haar teenslippers.