Oh... Dan is dan toch ook nog een heel traject met Pandora. Wat zijn paarden dan toch ook een kwetsbare dieren he? Ik hoop van harte dat de “ziekenboeg” hier in zijn geheel volledig hersteld!
Punz
Geplaatst: 02-05-20 17:29
En zie nu je foto pas! Inderdaad rijkdom!!
Hier ook een beetje aan het spelen geweest met foto’s :
Heerlijk om te doen met regenachtig weer: beetje pielen met foto’s
Mooie foto’s. Ziet er gezellig uit al die koppies zo lekker aan het eten! Ik had het wel verwacht hoor met een peesblessure, blij dat het in ieder geval aan het herstellen is. En zelf heeft ze nergens last van volgens mij. En wedstrijden missen doen we ook niet, want die zijn er toch niet. Hoop dat ze met het Onck in september ( als het allemaal door mag gaan) hersteld is, zou leuk zijn om nog eens mee te maken in mijn dochter der laatste wedstrijdjaar bij de pony’s.
Heerlijk hè dat gepruts met foto’s. Zijn goed gelukt.
Gisteren zijn ze voor het eerst weer een uurtje het gras op gegaan. Taart en Firo aka de fatty’s met een graasmasker op. Boooooooos. Gevalletje blij maken met een dooie mus.
Birgit01
Geplaatst: 03-05-20 20:05
Onze ezel
Hier gaan ze een paar uurtjes op het gras ( strookbegrazing)in het weekend en 1 uurtje door de week. Kan me helemaal voorstellen dat ze ‘not amused’ zouden zijn met zo’n masker.
Ze was al iets minder boos. Firo ws gisteren met zijn gekke gedoe een manko in zijn rug veroorzaakt. Loopt als een opoe nu. Dat wordt een rondje osteo.
Punz
Geplaatst: 03-05-20 22:35
Hier aanvankelijk ook boos om het graasmasker. Tegenwoordig is het het signaal voor op het gras mogen. Dus zijn ze blij als ze ze zien.
Enne.. Over blij gesproken:
Voor het eerst in gezelschap van een ander paard hele einden buiten gedraafd.
Zo doen ik het idd ook qua graasmasker. Ze gaan bij het hek voor de wei op en daarna direct hek open. Firo weet het ergens nog wel van vorig jaar, maar moest toch even mopperen. Gisteren waren ze al weer chill.
Hoe is het met alle revalidanten? <— en nee dat woord bestaat niet.
Net een poos staan zwoegen op de manen van een grijs loeder. Zit helemaal onder de zuts van het hek. Een puber met een vette gel kop is er heilig bij. Van het weekend met grover geschut aan de slag.
Hier idd ook benieuwd naar hoe het gaat met de revalidatie van de pony’s.
En sky uiteraard wil ik een foto zien dat snap je hè
SkyMarian
Geplaatst: 08-05-20 20:09
Geen foto, wel een filmpje. Ze is zoooo goor
Saaams
Geplaatst: 08-05-20 20:20
Oh nee wat goor zeg! Daar is toch niet veel meer aan te redden?
Ik heb nog geen nieuws. Laatste dag metacam. Vandaag was per toeval mijn osteopaat op stal en die heeft even de rechterbilspier gemasseerd. Was snel weer blubberig! Eergister wel even gelongeerd. Erg stijf en houterig maar wel meer lengte in de pas rechtsachter. Ze haalt nu de voorafdruk weer ipv een kwart dus dat is wel positief. Nu dat stijve er nog uit.
We mogen weer les van buitenaf. Dus hoop dat de juf volgende week kan komen voor mentaal support en staples