En zie net dat ik nog helemaal niet gereageerd heb op de shet jagende pony! Handig zo'n "aanjager"

Duimen jullie verder voor me dat het zo'n mooi weer blijft als nu? EK komt vanmiddag de pony's rijden en mijn trailer is voor onderhoudt een paar dagen weg.. .Dus zou heel fijn zijn als het droog blijft!
Ben nu zelf nog aan het werk ( zaterdag ochtend heb ik mijn praktijk gewoon open) en spiek tussen 2 patienten door even op bokt, fb, app...
En krijg dus via de app van mijn zus ( die nu op stal is) de volgende foto gestuurd:

En ik hou van mijn werk hoor... .maar als ik dan dit soort foto's krijg, krijg ik de neiging om per direct alles te laten vallen en lekker naar stal te gaan..

herkenbaar
Met moeite kon ik m dus de ring in houden maar dat is gelukt al was hij het daar niet mee eens. Maar goed. Ander stukje is weer van alles om naar te kijken. Aanleuning was flut en de focus was weg en de impuls eigenlijk ook foetsie, behalve met aanspringen in galop, hij bedacht dat hij ook springen kon zonder hindernissen, dus een loei van een eerste galopsprong! In de tweede proef de race modus aan met galop, pfffff ik dacht echt dat ie een flinke aanloop nam om over de hekjes te gaan naar de andere ring, maar ook nu kreeg ik m toch de volte op. Al met al een dag waar ik vrolijk van werd. Redelijk ontspannen pony gehad, niet teveel druk erogelegd omdat hij dan tevel spanning kreeg en alle figuurtjes kunnen sturen.....heel veel geleerd. Nu nog de balans zien te vinden tussen ontspannning en focus....dat vond ik echt moeilijk. En gelukkig moest ik niet als enige erg lachen om die rare pony, maar de jury ook. Als compliment stond er op mijn coupon, dat ik een erg mooi paard heb, hihi