Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dan moet je toch echt eens even flink wild met je koppie schudden, hahaha.

Aquatrainer is hip hoor!
Tof dat Bosco erop staat! Wie weet levert het wat op
Ik wil meer aan de galop werken, en aangezien ik hem erop wat in de weg zit, ga ik hiermee aan de longe meer mee beginnen. Links is makkie voor hem, rechts is zijn moeilijke kant. Máár, gister is hij niet 1x verkeerd aangesprongen op rechts!! Ik doe half rondje, anders valt hij er uit zichzelf al uit (wegens niet optimale bodem momenteel) en dat ging super. Op beide kanten ook even de stap-galop geprobeerd, links makkie, rechts iets langere aanloop maar hij dééd het wel. Zo trots!
als het niet was wat ik in gedachte had.

De bak bij ons in niet echt heel nat, vooral heel zwaar
Ik heb echt het idee dat ze al veel losser in de lichaam gaat zitten.

)
Hij had praatjes
Maar liep wel lekker uiteindelijk
over de galop; dat klopt denk ik, maar ligt ook deels aan mn eigen galopkunsten
altijd op Dravers gereden en dan komt het niet altijd vanzelf, dus ben gewend veel te doen. Hoeft nu niet maar toch... Doe ik het wel
Maar moet nu van mezelf als de bak goed is galopjes meepakken. En help is on the way

Ze vond het spannend (vindt ze altijd in het donker), maar liet fijn met zich rondsturen. Galop opwaarts aanspringen afgelopen les is iig geen toevaltreffer. Ze begint standaard zo aan te springen nu.

maar ze blijft wel lief, gaat niet naar ze trappen ofzo. En het is wel leuk kan ze lekker even der ei kwijt