Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Punz schreef:Esther: dat klinkt toch voorzichtig positief. Ik blijf stug duimen voor jullie.
Samantha: waarom been dan niet toch op de echo? Als het volgens de dierenarts niet past bij de huidige diagnose?

Zij krijgt het idd al jaren uit een net.

. Ik zag Kiet nog wegrollen, en kon alleen maar denken o god denk aan je rug en rol alsjeblieft niet over je zadel heen, hou je pezen heel etc... Ik stond geloof ik nog eerder dan haar op, om alles te controleren. Wonderbaarlijk genoeg is niks dik, warm, anders dan normaal. Direct erna liep ze goed, na een uurtje in de paddock nog steeds, vanochtend ook en vanmiddag ook. Ik daarentegen voel me alsof er een vrachtwagen over me heen is gereden
. Ik zit alleen nu heel erg te twijfelen om iets te doen. Gevoelsmatig wil ik eigenlijk een dierenarts bellen, maar zij lijkt helemaal oké. Ze was na de val een beetje versuft en verbaasd, maar omdat het hele beeld klinisch is, heb ik eigenlijk niks om over te bellen. Om gelijk de hals op de foto te zetten, vind ik een beetje voorbarig, mede doordat ze klinisch oké is. Aan de andere kant, ik heb er nog niet opgezeten en haar nog niet 'gevoeld', dus wellicht denk ik daar volgende week anders over. Maar zij krijgt nu ook vakantie, gezien ik niks kan. Dus dacht ik wellicht een craniaal-sacraal therapeut te laten komen, om toch te kijken of zij iets van drukpunten oid kunnen vinden op de atlas. Maar ik heb hier geen ervaring, dus weet ook niet of ik daar goed aan doe. Gewone chiropractor zou ook kunnen, maar ik moet nog even op zoek naar een nieuwe, dus voor welk smaakje 'peut' ik ook ga, moet sowieso een nieuw iemand vinden.