Delen mag! Wilde het eerst nog niet doen, maar na overleg thuis en met anderen besloten het toch wel te doen.. Hij zal vast niet heel snel weg zijn dus ik ga er vanuit dat we gewoon nog een tijdje doorhobbelen.
Marrit, als dat 60cm was dan was ik ook gaan twijfelen om BB te springen.
Saams: Ik heb Punz gekocht toen ze nog maar een paar weken oud was. Eerste tijd steeds naar haar fokker waar ze in een kudde stond om haar te bezoeken. Toen ze ci 10 maanden was is ze naar mij toe gekomen. In mei wordt ze 5, dus ze is al weer een hele tijd bij me. Jou-Jou had ik toen al, hem heb ik als vierjarige in Duitsland gekocht (toen nét ex-hengst, nét zadelmak.... terwijl ik een ervaren brave merrie zocht.. eigenlijk )
Ohh.... En deze filmpjes heb ik 100.000 keer bekeken, heb Jou via internet gevonden ( hij is in Duitsland gefokt) , en voordat ik hem in het echt zag al dus helemaal een beeld van hem:
En zo zijn er nog een aantal filmpjes van hem te vinden, geplaatst door zijn fokker...
Kun je je voorstellen hoe ik avond aan avond steeds maar weer de filmpjes bekeek... met steeds dit muziekje..... Kan me nu ik het weer hoor weer helemaal voorstellen hoe ik me tóen voelde
En toen ik hem dus in het echt zag, en hem gereden had was ik dus helemaal totaal in love...
Maar... Ik vond hem te duur.
Dat ging ik gewoon echt,echt,echt,echt NIET doen... Dat wist ik zéker..
Totdat ik in Belgie naar een Connemara merrie was wezen kijken... Die braaf was, ervaren........ en eigenlijk helemaal goed...
Maar...
Het was níet Jou-Jou...
Dus, zoals al eerder gezegd... Op de terugweg van die merrie, al 130 rijdend op de autobaan de fokster van Jou-Jou gebeld....... Toch nog iets van de prijs afgepraat........... En hij was van mij! ( onder voorbehoud van goedkeuring toen nog wel....... maar dat was dus helemaal in orde)
Enne Nee.... Ik verwacht niet dat jullie de filmpjes helemaal uit kijken........... fokster hield nogal van lánge filmpjes ( wat ik toen dus helemaal niet erg vond... )
En ja SM: Punz was als veulen gewoon een buffel, direct al