Ben nog helemaal vergeten verslag te geven van mijn les maandag.. Dus dat ga ik alsnog eventjes doen.. Patrick kwam aan en vroeg eerst na rosie der achtergrond en wat de problemen waren etc. Goed, daarna mocht mevrouw aan het werk, en niet ik laat Patrick begon. Hij wou haar eerst even aftasten en kijken hoe ze reageerde.. Mevrouw was stom verbaast dat een kan de touwtjes in handen had maar deed braaf haar rondje (zo geweldig als ze is natuurlijk) En rosie moest er echt aan geloven, want na weken alleen wandelen en een drafje sukkelen moest ze flink aan de bak En alsof ze het leuk vond draafde ze in een vlot tempo de silo door... Patrick heeft alles duidelijk en helder uitgelegd en de laatste vijf minuten mocht ik zelf ook nog even mijn eigen paard longeren wat is het heerlijk als ze zo mooi rondjes draaft. Dus ontzettend veel informatie gekregen en ging ik naar huis met de boodschap, nu mag je zelf een week gaan prutsen en onthoud goed fouten maken mag! Ookal had ik in het begin zoiets van help wat gebeurt er en wat doe je mijn paard aan, al met al was het erg leuk en leerzaam. En wat kan die knol van mij netjes lopen zeg
Dus de volgende dag rosie in mijn upje aan de dubbele lijnen gezet. En wat pakt ze het heerlijk op.. Gisteren en vandaag weer, maar ze gaat heerlijk lopen. Zullen ongetwijfeld nog een hoop foutjes in zitten, maar we zijn zo blij dat we weer aan het werk zijn.. Kijk maar hoe blij paard ik van de week had.. https://www.facebook.com/linet.v.atten/videos/1226902204004050/