misschien haflinger x iets anders, ik ken meer haflingerkruisingen die de kleur niet vererft krijgen.
_Lucy
Geplaatst: 11-03-13 21:20
haflinger zie ik er eigenlijk helemaal niet in.
is ze 1.60? had ik niet verwacht
Annemiek184
Geplaatst: 11-03-13 21:25
Haha, ik zie er ook totaal geen haflinger in. en over haar schofthoogte: ik ben ongeveer 1,72 en haar schoft komt tot mijn kin.. Ik zal het anders binnenkort nog een keertje opmeten.
haha, ik geloof je wel hoor alleen vind ik haar kleiner lijken op de foto's. komt misschien ook omdat ze wel redelijk stevig is ofzo.. (of het ligt gewoon aan mij )
Haha niet erg. Maar wat verder misschien wel kenmerkend is is dat ze hele fijne manen heeft, want soms is dat ook wel kenmerkend voor bepaalde rassen ofniet? En ook in de zomer dan glanst ze ook heel erg, maar dat hebben de meeste paarden wel haha
egginkx
Geplaatst: 15-03-13 16:19
Hoi allemaaal,
Ik rijd nu 2 jaar op deze topper, maar aangezien hij "geen ouders" heeft, hebben we geen idee wat voor ras/bloed hij in zich heeft. Jullie enig idee ? Stokmaat; 1.48. Allround pony, smalle bouw, ruin.
Ik zou gaan zoeken richting NRPS en misschien kruising NRPSxWelsh
kiki1976
Geplaatst: 15-03-13 17:29
Wat denken jullie.
Het enigste dat ik weet dat haar moeder er eentje is van de bonte parels maar meer ook niet. Weet ook niet welke overigens. Zelf heb ik het idee dat er ook iets van een welsh cob in zit