leuke foto's van Juul, jullie hebben veel sneeuw zeg
ik ben ook niet ontzettend kritisch met zadels, ze is toch nog volop in de groei, zolang het nergens knelt, goed aansluit en niet te lang is ben ik al tevreden maar dan moet het wel op zijn plek blijven liggen en niet na een paar galop sprongen op haar nek liggen
ben nu ook aan het kijken naar verschillende singels, de H singel van wow vind ik erg interessant maar veelste duur om zo even te kopen om uit te proberen, wat voor singel gebruik jij voor Juul?
ik denk dat ik een combinatie moet hebben van V-singelstoten, gebogen of H singel en daar misschien ook nog een antislippad bij, dan zal het zadel toch wel op zijn plek moeten blijven liggen
mijn zadel is ook al zo goed als verkocht dus nu heb ik helemaal niks meer maar dat was maar een goedkoop zadeltje daar hou ik niet genoeg aan over om een nieuwe te kopen
ben ook koos werkeloos op het moment, druk op zoek maar hier in de buurt erg moeilijk, geen busverbinding hier dus het moet met de scooter te doen zijn... word er hopeloos van
maar eens kijken of ik nog wat oude spullen van mijn paard kan verkopen of wat schilderijen en ondertussen met Wolf wandelen en grondwerken, misschien kijken of ik met haar kan fietsen.
ZeSteigert schreef:Nee, ik mag sws geen paard :p
Maar ik vind ook dat ze in het wild thuis horen dus ga er ook zeker nooit een nemen.
koniks zijn gewoon poolse werkpony's niks wilds aan