Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Emmy7 schreef:Zit er helemaal geen paspoort bij schirocco?
Ik kan me voorstellen dat je toch wel wilt weten hoe oud ze ongeveer is en dan is 6 of 15 wel een heel groot verschil. Misschien iemand anders eens naar het gebit laten kijken?
Ach ja en daat het er vooral om dat ze gewoon lief is natuurlijk, ze lijkt me echt een ontzettende schat. Het is toch gewoon heerlijk dat je haar zo hebt opgeknapt en dat jullie samen genieten.
* Daarna heeft de DA bij mij ook nog eens de leeftijd geschat, maar de slijtage loopt te ver uiteen voor een goede schatting
Binnenkort komt er een tandarts, die zal ik het ook eens vragen
SkyMarian schreef:Op een gegeven moment ben je wel een beetje uitgedacht. Komt marc nog een beetje aan rijden toe?

) die kan ik misschien nog vervangen. Dan wil ik ook nog een blauwe frontriem met bling erin kopen. Heb een Rabo dekje, daar zit dan ook weer wat blauw in. Nu nog goudkleurige knopen zetten op mijn rijjasje en dan ben ik klaar
Fading schreef:Heeft ze het nog even leuk. Ze zei wel dat ik een goede keuze heb gemaakt, dit is niet paardwaardig. Dit is niet eerlijk tegenover haar...
) dat hij echt heel erg blij was dat ik niet met het dier ben gaan slepen en een poging tot behandelen voor iets wat nooit meer zou genezen.
Had die bevestiging zo ontzettend hard nodig ondanks dat voor mij de keuze helder was.
Nou ja vrees het niet, weet het wel zeker
Ga eens verder kijken, ook even bij de site van Emmy, want een blingerige speld hoeft verder geen plooiplastron meer te hebben, dan wordt het weer teveel. Zeker ook omdat wij van nature al prachtig zijn om naar te kijken, Lloyd en ik.