Emmy7 schreef:Zit er helemaal geen paspoort bij schirocco?
Ik kan me voorstellen dat je toch wel wilt weten hoe oud ze ongeveer is en dan is 6 of 15 wel een heel groot verschil. Misschien iemand anders eens naar het gebit laten kijken?
Ach ja en daat het er vooral om dat ze gewoon lief is natuurlijk, ze lijkt me echt een ontzettende schat. Het is toch gewoon heerlijk dat je haar zo hebt opgeknapt en dat jullie samen genieten.
Ja er zit wel een paspoort bij, deze is in augustus 2014 aangevraagd. Ze is geïmporteerd vanuit Engeland en daarbij zat geen paspoort. De handelaar in NL heeft dus haar leeftijd laten schatten en een paspoort aangevraagd. Leeftijd op paspoort is 10 jaar. Daarbij ingeschat dat het vast een connie zou zijn, maar dat staat dus niet vast. Misschien (als ze eens een tijdje niet zo duur is) laat ik eens een DNA test doen op RAS. *voorlopig is knolliebollie nog even te duur
* Daarna heeft de DA bij mij ook nog eens de leeftijd geschat, maar de slijtage loopt te ver uiteen voor een goede schatting
Binnenkort komt er een tandarts, die zal ik het ook eens vragen
Even om terug te komen op het inslapen, dit heb ik bij een paard 1 keer meegemaakt. De DA rade toen aan om tijdens het omvallen weg te zijn. Dus wij hebben toen vooraf en daarna afscheid genomen. Was erg mooi en natuurlijk is het je eigen beslissen. Ik was toen wel blij dat ik er niet bij was, het bleek namelijk achteraf dat hij niet wilde gaan liggen (hij viel dus echt om). Fant was in zijn koppie nog goed en wilde er graag bij zijn, alleen lichamelijk was hij op en werd super sacherijnig dat hij niet meer aan het werk mocht. Na het weide seizoen hebben we toen de keuze gemaakt om er een einde aan te maken omdat hij niet meer vrolijk was.
Ik heb voor rosie een kieffer veelzijdigheid met extra comfortabele zit. Heel erg blij mee en hopelijk kan hij straks nog op maat gemaakt worden, ze is buiten verwachting nogal gegroeid. Maar dat is een zorg voor later.