Maar in de Paddock en wei nooit enige "discriminatie " op kleur gemerkt, wel natuurlijk karakters die wel of niet goed samen gaan. Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Maar in de Paddock en wei nooit enige "discriminatie " op kleur gemerkt, wel natuurlijk karakters die wel of niet goed samen gaan.
) of het waar is?? 
Ze is voor haar doen nu ranzig, omdat het vuil van de deken op de benen/ staart terecht komt als het regent.
Ik hoop zo dat ook Taartje spierwit gaat worden. Is nu nog behoorlijk grijs met een wit voorhoofd.

, meer info volgt zodra ze bij ons is, ik wil nog even wachten tot na alle vuurwerk ellende zodat ze niet en het knallen geweld en een nieuw plekje in een keer hoeft te verwerken. ( ze is namelijk wat jonger dan gepland, maar soms dan denk je .. ja ! Dat is hem of haar en dat dacht ik na haar 5 gezien te hebben nog steeds haha , ik heb van alles geregeld aan hulp etc dus gaan er met goede moed in )
TinekeVD schreef:Gefeliciteerd!! Hartstikke leuk en snel ook. En ja ik ben ook nieuwschierig