Wat een klóte nieuws dit zeg.. Bah..
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Wat een klóte nieuws dit zeg.. Bah..
STERKTE!
SkyMarian schreef:Jeetje wat is er bij jou dan allemaal gebeurd zonnetje?

op nieuw terrein, dus het was vooral erg spannend
Ook veel peesblessures meegemaakt met pony's die ik reed en dat is écht zwaar poedersuiker.. Eentje is ook nooit beter geworden maar kan wel pijnvrij op de wei gelukkig.. Verwijt het jezelf alsjeblieft niet, jij hebt rustig opgebouwd, maar pezen zijn zo ongelooflijk gevoelig, een klein ding kan dan na zo'n blessure alweer teveel zijn. En aangezien ze eerst wel goed liep.. Jij kunt hier niks aan doen
Als ze niet pijnvrij kan leven, zou ik zeggen: inslapen... Al is dat makkelijker gezegd dan gedaan... En wat als ze een jaar de wei op gaat en daarna pijnvrij is, dan heeft ze al die maanden nog wel pijn gehad. Denk niet dat dat goed is en dat jij dat zelf ook niet wil voor haar... Maar hak die knoop maar eens door, dat lijkt me vreselijk moeilijk... Overleg met je bijrijdster en je familie wat jullie nu gaan doen. Heel erg veel sterkte gewenst met dit verschrikkelijke nieuws

Kan me heel goed voorstellen in de rollercoaster van emoties dat je de helft ontgaan is.