Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Maar goed, heb vol gehouden tot we beide kanten netjes alle gangen gedaan hadden. Zaten beiden lekker onder de modderspetters. Maandag met Mies gereden, zij op Pan, ik op Rocks, op het veldje, want de bak was een zwembad, nou weer ontploffingsgevaar. Echt niet leuk om op te rijden! Een bokje kan ik wel hebben. Maar steigeren en die enorme luchtsprongen vind ik maar niks. Drie winters geleden was hij ook zo, eigenlijk kan hij gewoon niet op stal staan. Bij mij thuis was de winterpaddock een stuk groter. Op zich ben ik nog tevreden met wat ze nu hebben. Ze wonen met 2 in een ruime dubbele stal en kunnen altijd op het uitloopje buiten. Dus nooit echt opgesloten. En ik geef ze iedere dag beweging. 
)
Birgit01 schreef:Merken jullie nu verschil in zomervacht als je in de winter scheert. Onze instructeur zei zoiets, dat we beter alleen een deken op konden doen, omdat de vacht anders voorgoed veranderd, had ik nog nooit van gehoord eigenlijk.