Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
avalonnancy schreef:Sanchez heel mooi paard 16000 euro.
Pasific dream 9000 euro.
Wiana 5500 euro.
en dan wil ik graag voorstellen
avalon
merrie 3 jaar 3 maanden zadelmak
1.65m
Gribaldi x Samber.
we mogen volgend jaar pas starten maar ze kan al een paar pasjes wijken en schouder voor.
[HAW] Voor het eerst op bokt. Avalon @ work [AC] voor de foto's
en http://www.youtube.nl/avalonnancy voor de filmpjes van toen ze klein was en van het rijden.
ben benieuwd wat jullie ervan vinden.![]()
Kayleigh0508 schreef:WIE TAXEERT EVERHARD?!
Kayleigh0508 schreef:Loekie's Loek (Yicca) schat ik op zo'n €3500,-
Jammer dat ze nog niet uitgebracht is, inmiddels al 9 jaar is en wat aan de kleinere maat is..
Absoluut een leuk beessie, mooie bouw, kleur en geen verkeerd papier.
Kayleigh0508 schreef:Wat vind je van mijn paard Everhard? Hij staat op de vorige pagina.
avalonnancy schreef:en dan wil ik graag voorstellen
avalon
1.65m
Gribaldi x Samber.
we mogen volgend jaar pas starten maar ze kan al een paar pasjes wijken en schouder voor.
en http://www.youtube.nl/avalonnancy voor de filmpjes van toen ze klein was en van het rijden.
ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
groetjes
Bubsj schreef:Frannik, Die van jou zit ook zeker rond de 10000! Wat een hoofd zit daarop zeg! Maargoed ze is al wel 13 jaar oud..
Frannik schreef:Bubsj schreef:Frannik, Die van jou zit ook zeker rond de 10000! Wat een hoofd zit daarop zeg! Maargoed ze is al wel 13 jaar oud..
dankje![]()
Hij is inderdaad al 13, maar in principe voor zijn niveau is het pas 13,
ik vind die zwarte gribaldi trouwens erg stoer..
rond de 7500?
Bubsj schreef:Haha ik ken mensen die voor Yicco nog geen 1000 willen neerleggen. Komt vooral door haar karakter onder het zadel. Maar inderdaad, ik hoop ook op mooie nakomelingen
Zensation B, had eigenlijk nog net even iets meer moeten lopen op haar leeftijd (again ik ben het er niet mee eens, maar ik kijk vanuit de ogen van de kopers op dit moment). Wel jammer van de maat. Leuke afstamming wel ik ben gek op Houston (en dat voor een vos, daar heb ik niets mee) maar ook die is niet zo groot (1.65 staat me bij??) Paard zal wel een flink achterbeengebruik hebben of niet?Wel mooi dat het een merrie is! (in mijn ogen altijd meer waard). Uhm al met al gok ik rond de 8000/9000, maar tis maar net wat de gek ervoor geven wil
Bubsj schreef:Tja wil je echt grof geld eraan verdienen had hij al in de subtop moeten lopen. Jammer dat het geen hengst meer is! Ik schat trouwens gewoon naar wat ik denk wat de huidige markwaarde is. Voor zo'n uitstraling tel ik nog wel wat meer mee, maar je moet er van houden. Je kan er maar zo 20000 voor vangenLopen een boel gekken rond met veel geld in hun porto
Frannik schreef:Die houston vind ik erg gaaf, inderdaad mooi achterbeen, geweldig hoofd en leuk model. Jammer dat ze wat klein is! maar toch een erg gaaf beest, ik denk rond de 11000
Bubsj schreef:Tis niet voor iedereen een bekende afstamming he, daardoor kan je haar misschien voor een schijntje van haar waarde kopenMaar ik vind 11000 wel erg veel hoor voor haar.
Yicco is redelijk moeilijk ja. Als ze geen zin meer heeft of het ergens niet mee eens is komt ze omhoog. En dan praat ik niet over de huppeltjesOmklappen komt ook voor. Al ben ik hard bezig dat eruit te rijden. Gaat steeds beter.
Ivanaaa schreef:Wat een leuk topic!
Bubsje: Je paard heeft een power and paint look
Heel leuk apart paardje! Gezien haar stokmaat en haar karakter zoals je die beschrijft zou ik haar taxeren op €3850,-. Waarschijnlijk heeft ze best een ervaren ruiter nodig, maar gezien haar stokmaat mag deze niet al te groot zijn.
Avalonnancy: Echt een dressuurtopper in de dop! Ze heeft haar kleur ook helemaal mee natuurlijk. Ik denk dat ze tussen de €7500 en €8500 waard is op dit moment.
Jepsica: Warme kleur vos om te zien. Ziet er inderdaad uit als een paard met een sterk achterbeen. Wel valt me op dat haar kruis wat hoger is als haar voorbenen, waardoor ze snel op de voorhand valt. Dit beschrijf je ook al probleem. Dit zit haar echt in de bouw zover ik het kan zien. Ik zou haar voor €6500 willen kopen.
Bubsj schreef:avalonnancy schreef:en dan wil ik graag voorstellen
avalon
1.65m
Gribaldi x Samber.
ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
groetjes
De afstamming alleen doet je paard natuurlijk al in waarde stijgenOmdat ze 3 is en redelijk wat potentie heeft gok ik rond de 8000, breng je haar uit en heb je haar op dr 5de rond de M/Z lopen ga ik eerder richting de 15000 (potentie waargemaakt).
Frannik, Die van jou zit ook zeker rond de 10000! Wat een hoofd zit daarop zeg! Maargoed ze is al wel 13 jaar oud..