Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
egnie schreef:San4nie Waarom vind je het spannend (als ik het vragen mag) Fijn dat hij braaf was, gewoon veel doen. Desnoods eerst even in de bak rijden en dan een rondje buiten maken. Heb je veel mensen bij je die ook buiten rijden? Of is dat lastig. Ik ben met Ed eerst alleen gegaan, bij ons op stal was niet echt wat safe was buiten. Heb er toen voor gekozen alleen te gaan. Wel de eerste keren iemand mee op de fiets.

Gelukkig rijdt een vriendin haar ook, zij neemt haar nu weer meer mee naar buiten. Afgelopen winter was Sil buiten gewoon écht niet leuk, nu is ze wel weer een stuk blijer, relaxter en explodeert ze niet meer om de kleinste dingen.
Laat staan dat we lekker kunnen galopperen of springen nu. Hopelijk trekt hij snel bij nu het weer wat regent. 

Merk ook dat nu ik weer een stuk beter ben, we samen ook weer beter gaan. We zijn beiden blijer, relaxter en zitten minder in ons hoofd.
Eerst even in de bak gereden, daarna klein rondje buiten. Sil heeft het hele rondje voorop gestampt
Ook gedraafd en gegaloppeerd. Dikke tranen in het bos, ik was (ben!) zo blij. Zoiets vanzelfsprekends, even met een vriendin een rondje door het bos. En ik was het compleet kwijt, blokkeerde volledig. Tot vandaag! En dan bewijst ze echt wel weer dat ze een heel, heel fijn en braaf paard is. Topper

Sil was ook weer zo braaf en blij!