Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
fokfanaat schreef:realiseer je dat je, als je een goed resultaat wilt, je paard professioneel moet laten voorstellen, anders is zo zonde
XMaaiike schreef:Tamara_H schreef:ik vind dat er zowiezo relatief laag getaxeerd word!, en als je dan kijkt op bijv. sporthorses denk ik waar halen jullie de prijzen vandaan zo hoog haha
tsja het is een kopersmarkt op dit moment! iedereen durft te vragen en blijft vragen, maar of het er voor gegeven wordt![]()
de prijzen gaan omlaag, en de mensen die dat niet willen daar staat het paard dan ook niet in de weg
sjalalie schreef:marillion schreef:Collina Z: Ik ken het paard goed, zie hij bijna ieder dag lopen en ken haar al van de eerte dag dat ze op stal, was niet zn succes
Maar inmiddels uitgegroeid tot een waanzinnig paard met super fijne bewegingen.
Voor haar 3 jaar doet ze het super en zit ze al lekker in de spieren
Geloof me, het is echt een goed paard.
Veel mensen vinden 3 jaar te jong, maar als je zou zeggen ze is 7 geloof je het ook, ze doet het echt met plezier.
Ik denk dat ze toch al wel richting de 15.000 euro gaat.
Zeker als ze eind dit jaar gestart word, zal het zeker stijgen
3 jaar is ook gewoon te jong! Een 3 jarig paard moet zich als een 3 jarig paard kunnen gedragen, dat is inclusief de 3 jarige streken! Een 3jarige hoort niet 6/7 dagen per week hard te trainen, maar lekker kunnen genieten van haar rustige paardenleventje! Een 3 jarig paard wat nog maar sinds oktober onder het zadel is (meteen met slof!!!) wat meteen gedrilt wordt voor het dressuurwerk, vind ik niet normaal..maarja.. wie ben ik??
En om even on-topic te blijven zeg ik (kijkend naar deze foto's die hier staan) € 6.000 voor Collina Z
Tamara_H schreef:nynkeline schreef:haha grappig maar voor 6000 of lager zelfs gaat ze dus echt niet weg
Vorige keer werd er niet lager getaxeerd dan 10.000
Zo zie je dus maar weer wat het verschilt met foto's en mensen
onder de 6.000, ik zou haar onder de 10.000 niet eens wegdoen!
ik vind dat er zowiezo relatief laag getaxeerd word!, en als je dan kijkt op bijv. sporthorses denk ik waar halen jullie de prijzen vandaan zo hoog haha
yousra schreef:A-zoo: 13.500, leuke uitstraling, nek en rug mochten een stuk langer zijn.
Bachelor: heb je ook foto's van zijn bouw? Van hoofdfoto's kan ik niets zeggen.