Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Wat een lieve foto's, Mel is ook zo'n lot uit de loterij he? Prachtige pony
Rij je ook nog wedstrijden met die merrie?
Wat een heerlijk eigenzinnig ding, zó niets voor mij, maar zó leuk om de verhalen te lezen
Het is een fase SM, het is een fase
Als je je meldt, moet dat verplicht met foto's.
Mooi stoer paard!
ik geloof dat de oude Lloyd weer terug is
Kan niet wachten om weer aan de slag te gaan met hem. Brajan schreef:Alle recreatieruiters: op 17 april a.s is er een dressuurwedstrijd voor ruiters zonder startpas. In Luttenberg. Een manege met zeer mooie Achterberg bodems. Leuke prijzen voor allle deelnemers. Meld je snel aan. Een leuke kans voor mensen zonder startpas om eens aan een echte dressuur wedstrijd mee te doen. Min. leeftijd voor ruiters 18 jaar.
Beide knietjes overbelast. Dinsdagavond ga ik wel weer naar de fysio-fit, ga ik in ieder geval weer wat arm-oefeningen doen en op de hometrainer.

Ik weet hoe ik moet vallen dus had nergens last van, maar 't arme ding was nog niet klaar
springend over plassen en bokkend naar bomen rende hij weg, maar kwam even later ook weer terug gewandeld. Opgestapt en verder gereden, hij was wel wat druk (hoe lui hij in de bak kan zijn, zo enthousiast in het bos..) maar was prima onder controle te houden. Tot de andere poonie schrok van een kudde schapen. En ja hoor, daar gingen we weer! Bit vast, bok bok, steiger, bok, rengalop
gewoon blijven zitten, wel flink op zijn donder gegeven want hij maakt gewoon misbruik van zo'n situatie om te kunnen klieren. Het zal de winter wel zijn 

Met een vriendinnetje gaan wandelen vandaag kwamen terug en der buurvrouw begon te hinniken toen ze Spark zag. Sparky is blijkbaar gewoon heel leuk onder de paarden hahaha 

SkyMarian schreef:Elise is leuk.![]()
Ben is de zoon van theo als ik het goed heb. Is op de vrijdag nu mijn overbuurman. Dat was elise, maar zij zit nu in het nieuwe pand. Lekker belangrijke info....
Wat een draak die jack. Gelukkig niks aan de valpartij overgehouden.
fitnessmaatje van mij was ook erg te spreken over jou, kleine wereld

En wat ben ik dan blij met een moeder met zoveel ervaring en die goed kan rijden! Wat is dat paard ontzettend los en fijn!