Zo, dat is een heel verschil marit.. De tweede foto geeft ook een veel beter beeld. We waren er ook zeker mee bezig om haar wat rechter te krijgen, maar na dat ze zo inelkaar getrapt is kreeg ik het niet meer voor elkaar . Maar voorlopig stap ik er niet op hoor We gaan eerst grondwerken (werken aan de dubbele lijnen) en weer wat spiertjes trainen, en dan eerst het zadel opmaat laten maken (als hij dan nog niet past).
Saaams
Geplaatst: 21-01-16 15:19
Ik zag dat pony ochtend 1/4e brok krijg en avond 1/4 brok en 3 hooi beurten waar bij stond "weinig hooi" maar ze waren net aan het voeren en er lag een normale berg.
Haha curly, nee, wortels zijn dus niet zo smakelijk, haha Kan veranderen hoor. Melody lustte echt niets behalve brokken en brood toen hij hier kwam en spuugde appels enzo allemaal uit en nu vindt hij het heerlijk.
SkyMarian
Geplaatst: 21-01-16 17:05
Tis net of ik heksje zie. Alleen spuugt zij hetgeen wat ze niet moet ook nog eens uit.
Marrit13
Geplaatst: 21-01-16 17:41
Okay, prinses op de erwt Lloyd lust alles
Fijn dat het beter gaat met Sparky! Ze is wel solidair met de baas
Had gehoopt dat de bak alweer "joehoe-lekker-rennen"klaar was maar helaas, nog vrij hard. Dus nog even aan de longe paar gecontroleerde rondjes laten draven, vindt ie stom
Whaha, Spark lust ook niet alles. Paardensnoepjes zijn zooo vies.
Vandaag kan ik helaas niet naar d'r toe. Ik kan proberen of autorijden gaat maar alsnog op stal kan ik dan niks. Ga t er niet op wagen dat ze een keer flink trekt of gek doet haha.
even snel tussendoor, zijn er nog mensen geïnteresseerd in connemara cremello's uit Ierland?? Van verschillende leeftijden Wordt gevraagd door de fokker of er nog interesse is
Verder lees ik braaf mee maar even te moe om op alles te reageren.
Vandaag met Bosje wezen springen op het oefenparcours , hij was al te lang niet mee geweest dus hij vond het wel heeeel spannend. Zaterdag gaan we een rondje BB en B.