Justarman schreef:nee, die van mij gaat voor het dubbele nog niet weg hoor.. en we hebben er ook het dubbele minstens voor neergelegd 3 jaar geleden.. maargoed. ik vind het argument: hij spreekt me niet aan, trouwens ook geen goed argument. het gaat er niet om wat jij er persoonlijk voor zou geven maar om wat hij waarschijnlijk op gaat brengen bij verkoop,
Ik vind het simpelweg niet een erg aansprekend paard. Het is niet een dier met erg veel uitstraling en op de foto's zie ook ook niet een paard wat extra beweegt. Hij is heel anders als paarden als Cacharel en Versace. Daarom denk ik niet dat je hem voor 12.000 zult kunnen verkopen.
Wat Solvej van Cacharel zegt zal best in de buurt komen, maar zulke bedragen ga ik niet noemen als ik een paard niet IRL heb zien werken en bewegen.
@Solvej, Wanda is inderdaad geen spectaculaire beweger. Stap en draf zijn correct en de galop is goed. Ze heeft ook nog wat moeite met de balans, de draf gaat momenteel wel vooruit. Maar de halve finale van de Pavo-cup zal ze niet lopen.
Geeft niks, ik denk dat het wel een paard is waar ik weer fijn mee naar de Z kan sturen. 
Ik begrijp ook niet waarom sommigen zich zo druk maken om de taxaties.
Ik verkoop mijn 3-jarige ook niet voor 5-7000, ik rijd liever nog even met haar door.
Vat het niet op als iets negatiefs, leg het naast je neer.
Je kan elkaar wel steeds een veer in de kont steken met heel hoge taxaties, maar wat heb je daar nou aan???