Dravers zijn cool!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 22:32

leuk joh mooneyes.
veel succes

mooneyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 22:34

op deze schoonheid:

Afbeelding

radnah2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 22:52

Gaaf! Ik kom net bij m'n draver vandaan! Het ging weer eens super!

Moest wel lachen want er was een meisje haar Fjord aan het longeren. Maar hij ging er elke keer vandoor! Een echte Fjord dus! Tong uitsteken

Ben nog bijna van m'n paard afgevallen! We gingen namelijk ff een paar lage sprongetjes nemen maar bij de 2de keer wilde ik links en m'n paard rechts en op het laatste moment dacht ik van oke we gaan rechts maar m'n paard dacht oke we gaan links! Dus dat ging niet helemaal goed! Haha! Hing ik om der nek! Gelukkig stopte ze toen ik hooooo zei! Haha! Wat een scheet toch!

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 23:00

hhaha da zal KM ook doen... hoe heet je paardje officieel? of heb je dat al ergens gezet..dan hen ik dat gemist, sorry!!!
enne beetje groot halster he mooneyes maar zeer mooi diertje...

radnah2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 23:30

Mijn paardje?? Of voel ik me weer aangesproken terwijl je niet tegen me hebt! Haha!

Mijnes heet officieel True Victory maar we noemen haar Liberty (jaaa dat past bij elkaar NOT)

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 23:45

Alweer een Keller Lobell op bokt Haha! Ze heeft verder wel een goede afstaming hoor (Felionora-Elionora II)

Judith_W

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-04 11:27

lunatje schreef:
*psst* is er misschien heel toevallig een draver in omgeving het gooi die wat extra aandacht mist? o:)

Ik zoek nog iemand, maar die staat in lelystad, helaas

Judith_W

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-04 11:28

wkoekoek schreef:
Alweer een Keller Lobell op bokt Haha! Ze heeft verder wel een goede afstaming hoor (Felionora-Elionora II)

klinkt goed!!

Mooneys hoe heet jouw beleerpaardje?

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 13:50

radnah2 schreef:
bedankt! Vond het zelf ook een erg mooie foto! En ik gebruik sinds kort touwtjes met een longeersingel en dat longeert echt stukken beter en ze gaat ook echt aan het werk dan. Als ik haar gewoon los longeer (dus zonder longeersingel en touwtjes) dan wil ze alleen maar racen etc. Leuk maarja moet ook aan het werk anders komen die mooie gepierde lijf er nooit Tong uitsteken

Ik longeer ook altijd met touwtjes om dezelfde reden. dat werkt echt goed!
Gisteravond had Cookie weer last van overtollige energie. Ik heb dus heel veel rondjes in galop gemaakt. Want zodra ze even wat been voelde vond zij dat al reden genoeg om aan te galoperen (zelfs in de voor haar toch wel moelijke galop Haha! ).
Vanavond komt mijn eventuele toekomstige bijrijdster. Ben erg benieuwd hoe dat gaat. Sinds ik haar heb hebben nog maar weinig andere mensen op koek gereden. Meestal ging dan ook e gehele truckendoos open.
Of te wel:Niet stilstaan bij het opstappen, hard rennen, rechtsom telgang en op onverwachtse momenten ineens je hoofd naar beneden trekken etc
Ik heb haar dus lekker opgevoed (ahum).

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 19:52

Ik had indd tegen jou Radnah2...

mooneyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 20:24

Mackie schreef:
klinkt goed!!

Mooneys hoe heet jouw beleerpaardje?

demi heet ze,

mooneyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 20:26

vandaag weer op een draver gereden eentje die voor de kar loopt (bos in )
, en onder zadel pension paard, ik mocht ervandaag op rijden:d heel leuk weer op hem te rijden de laaste keer was zeker paar jaar terug toen hij nog koersde, nu loopt hij dressuur en dus veel nageeflijker:D

het was libero

radnah2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 14:28

wkoekoek schreef:

Idd! Haha! Ik ken weinig van de afstammeling (ben helemaal niet bekend met dravers) maar ben wel nieuwschierig dus als je er wat over weet (foto's etc) dan zou ik het graag willen ontvangen! Ik weet dan wel de namen van der ouders etc maar voor de rest niks!

Maar heb jij ook een draver met die afstammeling ofzo? Of ken je er een? Daar wil ik ook wel foto's etc van zien natuurlijk Haha! OK dan!

radnah2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 14:32

fransje23 schreef:
Ik longeer ook altijd met touwtjes om dezelfde reden. dat werkt echt goed!
Gisteravond had Cookie weer last van overtollige energie. Ik heb dus heel veel rondjes in galop gemaakt. Want zodra ze even wat been voelde vond zij dat al reden genoeg om aan te galoperen (zelfs in de voor haar toch wel moelijke galop Haha! ).
Vanavond komt mijn eventuele toekomstige bijrijdster. Ben erg benieuwd hoe dat gaat. Sinds ik haar heb hebben nog maar weinig andere mensen op koek gereden. Meestal ging dan ook e gehele truckendoos open.
Of te wel:Niet stilstaan bij het opstappen, hard rennen, rechtsom telgang en op onverwachtse momenten ineens je hoofd naar beneden trekken etc
Ik heb haar dus lekker opgevoed (ahum).

hahahaha, ach ja mijnes kan er meestal ook wat van! Ze is nog niet zo erg maar ze is nog jong! (:S hopelijk blijft ze zo maar je weet maar nooit). Als mijnes fris is en die voelt de been of een beweging dan schiet ze al in galop en kan ik de eerste paar rondjes achter over gaan leunen en genieten want ze blijft dan voorlopig wel even doorgaan! Gelukkig valt het tegenwoordig wel mee maar dat ze net geleerd had om te galopperen vond ze het erg leuk worden en kon ze er niet meer stoppen!

De touwtjes vind ik perfect werken! Gaat ze tenminste aan het werk en heeft het longeren nog een beetje zin! Knipoog

radnah2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 14:32

KindnessM schreef:
Ik had indd tegen jou Radnah2...

oke dan had ik het toch goed Haha!

zoemy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 19:25

Hallo draver fans,

Ik zoek meer info over Nevele Impuls en Amy david dan hun stamboom. Weet iemand of en waar ik dat kan vinden?

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 19:28

Ik duik dit weekend de stamboeken wel even in Haha! Nevele Impulse leeft trouwens niet meer, hij stond ter dekking op de Victory Fram www.victoryfarm.nl. Hij is ook de opa van mijn paard. Ik heb in mn profiel wel een foto staan van Ares Impulse, dat is een zoon van hem.

Heb jij Royal Dakota of Northwest Dakota?

zoemy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 20:26

Royal Dakota oh dus hij heeft een volle broer?
Kan je misschien dan ook wat vinden over Royal zelf?

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 20:29

Vast wel, ik zal dit weekend even kijken. De fokker ken ik in ieder geval wel, hij heeft de halfbroer van mijn paard van ons gekocht Haha! Is al een oudere man, ik weet niet of hij nog op de koers komt, ik zal mn moeder eens vragen.

zoemy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 20:31

Of een zus kan ook natuurlijk.
Alvast hartstikke bedankt.

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 20:34

Een volle broer Knipoog Northwest heeft wel gekoerst, misschien dat ik ook nog een foto kan vinden

zoemy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 20:35

Ja t. Vlot is het he?
Hij heeft alleen nooit gekoersd geloof ik.
Niet zo gek hij heeft achter 2 losse knieen helaas. Maar daar heeft hij nou bijna geen last meer van. Ik heb hem nou bijna een jaar maar in het begin sleepte hij echt vaak met zijn been over de grond omdat zijn knie op slot zat. Nu heeft hij dat nooit meer. Het is echt een schat van een paardje. Maar dat zijn de meeste dravers geloof ik wel.

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 20:38

Teus Vlot, ja. Wij hebben ook een gehad die haar been constant op slot had zitten, is met koersen ook nooit wat geworden. Vroeger sneden ze nog wel eens een knieband door geloof ik, maar daar hoor ik tegenwoordig niets meer van. En ja, alle dravers zijn schatten Lovers

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 20:53

wauw die keller lobell is echt mooi...

mooneyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 20:56

mooi zekers:D die keller lobell.

nou demi is braaf, ze ging alleen beetje hard vandaag doo de bak, maar na een ronde kreeg ik haar weer rustig, ze moet er nog aan wennen, eerst stappen. maar mak paard, geen bok niks, super braaf!

he dit is mijn 1000 berichtje OK dan! (in 2 maanden tijd Bloos )