Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
radnah2 schreef:bedankt! Vond het zelf ook een erg mooie foto! En ik gebruik sinds kort touwtjes met een longeersingel en dat longeert echt stukken beter en ze gaat ook echt aan het werk dan. Als ik haar gewoon los longeer (dus zonder longeersingel en touwtjes) dan wil ze alleen maar racen etc. Leuk maarja moet ook aan het werk anders komen die mooie gepierde lijf er nooit
wkoekoek schreef:Alweer een Keller Lobell op boktZe heeft verder wel een goede afstaming hoor
(Felionora-Elionora II)
fransje23 schreef:Ik longeer ook altijd met touwtjes om dezelfde reden. dat werkt echt goed!
Gisteravond had Cookie weer last van overtollige energie. Ik heb dus heel veel rondjes in galop gemaakt. Want zodra ze even wat been voelde vond zij dat al reden genoeg om aan te galoperen (zelfs in de voor haar toch wel moelijke galop).
Vanavond komt mijn eventuele toekomstige bijrijdster. Ben erg benieuwd hoe dat gaat. Sinds ik haar heb hebben nog maar weinig andere mensen op koek gereden. Meestal ging dan ook e gehele truckendoos open.
Of te wel:Niet stilstaan bij het opstappen, hard rennen, rechtsom telgang en op onverwachtse momenten ineens je hoofd naar beneden trekken etc
Ik heb haar dus lekker opgevoed (ahum).