En Eline in ieder geval ook
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) Marrit13 schreef:KarelHelaas geen keurigmiddag voor mij, ga naar een foodtruckfestival
Ook leuk
![]()
Feline, Tineke zit daar nu ook! En mooiste eiland.... Eh dat is Terschelling alEn Delphi, ik kan me niet voorstellen dat iemand daar nog nooit geweest is
Snel doen!!
Mijn merrie heeft maar 1x in haar leven een dierenarts nodig gehad en er is nooit iets met haar benen geweest, haar pezen zien er altijd fantastisch uit. Misschien juist omdat ze zo sober zijn moet je een beetje opletten met voeding. Ik durf te zeggen dat ze er over het algemeen redelijk goedkoop uit de bus komen in de loop van hun leven.
uiteindelijk gaat het toch om de individuele pony, er zijn natuurlijk grote verschillen in ieder ras. Ik wens je veel plezier en succes met het vinden van het juiste paardje voor jullie, het is leuk en spannend! 
Heb je de onderkant in de bleek gehangen?

ik heb goed gekozen .
. 
.

Toen we daar voor het eerst kwamen; "huh, stoplichten?!" Kenden we niet van de andere eilanden haha! Maar Texel heeft ook schitterende natuur!
Marrit13 schreef:Per ongeluk Change of gepland![]()
Heb alle waddeneilanden gehad, geboren en getogen Friezin dus waren altijd dichtbij voor dagje weg of schoolreisje. Maar... Terschelling is voor ons de favo. Texel vind ik... Net een stuk Noord Holland wat afgedreven isToen we daar voor het eerst kwamen; "huh, stoplichten?!" Kenden we niet van de andere eilanden haha! Maar Texel heeft ook schitterende natuur!
Waar ben je geboren op Skylge, Bar? Nog lang gewoond daar?
. Maar jij bent Fries dus jij schrijft Skylge. Terschelling had/heeft ontheffing voor het verplichte Fries op school. Wij kregen les in het eigen dialect.
)
je kan er vast heerlijk rijden ja! Wij struinen te voet en te fiets het eiland af, en te paard moet helemaal gaaf zijn!