Paul is ook leuk! Wel iets slanker dan mijn dame inderdaad!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Arsen schreef:@fransje23 Staat er een draver op de Hoogeweg in HeilooJe bent welkom! Hebben volgens mij lang geleden een keer samen gereden vanuit Johanneshof maar dat was met de Pool.
Paul is ook leuk! Wel iets slanker dan mijn dame inderdaad!
_black_rose_ schreef:Zijn er grote verschillen in het karakter van beide typen? Ik vind er weinig over op internet.
Nordsvensk schreef:De travare heeft idd meer temperament
Makkelijk in omgang is per paard natuurlijk anders, maar ik zou Noordzweden niet 'beginnerspaarden' willen noemen. Je moet echt wel stevig in je schoenen staan, anders gaan ze hun kracht toch al snel misbruiken.
daandriaan schreef:Vandaag een endurance gereden met Paul G, een van onze koudbloed dravers! Met een mooie hartslag van 38 op de voorkeuring, heeft hij zich super gedragen tijdens de rit van 26km! Bij de finish had hij een hartslag van 48!!! En bij de nakeuring had hij 52. En beide keren een À voor locomotie! Daarnaast zijn we gedeeld eerste geworden met een gemiddelde snelheid van 11,89km per uur! Zo trots op hem!
fransje23 schreef:Zijn er veel geinteresseerde voor hem?